عکس نوشته تسلیت دوست + جملات غمگین درباره تسلیت

0

در این پست می توانید متن های کوتاه درباره تسلیت رفیق و عکس نوشته تسلیت دوست و جملات غمگین درباره تسلیت و جملات غمگین درباره تسلیت و عکس استوری درباره تسلیت و دلنوشته درباره تسلیت رفیق صمیمی را مشاهده کنید.

عکس نوشته تسلیت دوست

عکس نوشته تسلیت دوست

من مطمئنم که پدرت / مادرت به داشتن دختری / پسری مثل تو افتخار می‌کنه و مطمئن باش شاید خودش این جا نباشه ولی روحش همیشه هست و ازت مراقبت می‌کنه. من را هم در غم خودت شریک بدان.

عکس نوشته تسلیت دوست

یک سال گذشت. شاید برای هر کسی یک سال فقط یکسال یعنی درست ۳۶۵ روز باشد. ولی برای ما که تو دوست صمیمی ما بودی؛ یکسال خیلی سخت تر و طولانی مدت تر از آن چیزی گذشت که حتی تصورش هم نمی توان کرد. دوست صمیمی و عزیز دردانه ما سالگرد وفاتت را باری دیگر به پدر و مادرت تسلیت عرض می کنم. إن شاءالله خداوند روح شما را با روح مولای متقیان حضرت علی بن ابی طالب محشور بگرداند.

عکس نوشته تسلیت دوست

عزیز صمیمی
خدایا به من زیستنی عطا کن
که در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن قبل هست
حسرت نخورم
و مردنی عطا کن
که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم

عکس نوشته تسلیت دوست

هر چند می‌دونم تو این شرایط هیچ کلامی تسلی بخش درد و غم تو و خانواده‌ت نیست. ولی خواستم بدونی من در کنارت هستم. یادش گرامی.

عکس نوشته تسلیت دوست

متن درباره تسلیت دوست

یگانه دوست و رفیقم …

همین بس تار و پودم پاره کردی

همین بس عبوری سرد، غمناک

بیابان پیش رو نگاه می کنم

گردی بلند از غروب

چاپار می آید، نامه ای در دست

نامه ای دگرم نیست

عکس نوشته تسلیت دوست

بعد پرپر شدنت ای گل زیبا چه کنم

من به داغ تو جوان رفته زه دنیا چه کنم

بهر هر درد دوائیست به جز داغ جوان

من به دردی که بر او نیست مداوا چه کنم

عکس نوشته تسلیت دوست

درکت میکنم و عمق غمت را می‌فهمم. می‌دونم یه چیزایی میشه حسرت، حسرت یه بوسه بر دستای پدر / مادر… حس و اشک الانم را به تو تقدیم میکنم. درگذشت … را بهت تسلیت میگم.

عکس نوشته تسلیت دوست

عکس استوری درباره تسلیت

دوست صمیمی و نزدیک تر از برادر به خویشتن یکسال آه و سوز و ناله ما از نبودنت گذشت. یکسالی که یک لحظه خوشی در آن ندیدیم. سالگرد وفاتت را خدمت پدر و مادر عزیزت تسلیت می گویم.

عکس نوشته تسلیت دوست

در بوی باران، نرمای نسیم، سبز کاج و سرخِ گل هم نقش زیبای مرگ پیداست. کوچِ عطرانگیز روح پدر از سرای فانی انتقالی از عالم ویرانی به سرزمین بقاست. غیبت ظاهری او را به شما تسلیت می‌گویم.

نظرات