تغییر دکوراسیون منزل 2023 | ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون منزل

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تغییر دکوراسیون منزل ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم.  از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تغییر دکوراسیون منزل را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگر می خواهید اندکی زرق و برق به اتاقتان اضافه کنید، اما نمی خواهید پول زیادی بپردازید، تنها کافی است از رنگ اسپری طلایی استفاده نمایید.
تفکیک چیزهایی که می خواهید و چیزهایی که به آن احتیاج دارید، کار سختی است. چیزهایی که برای مبلمان و سایر متعلقات آن نیاز دارید را تجسم کرده و آن ها را در ابتدای لیست قرار دهید. سپس به هر مورد بین ۱ تا ۵ امتیاز دهید. امتیاز ۱ نشان دهنده انجام قطعی و ۵ نشان دهنده غیر مهم بودن آن باشد.

جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023

جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل ۲۰۲۳

اگر پروژه شما کوچک است، این مرحله لازم نیست. بنابراین اگر مبلمان جدید خریداری کرده اید یا فقط چیدمانی متفاوت از آنچه دارید را مد نظر قرار داده اید، این مرحله کمک بسیار شایانی در شناسایی محل های مختلف به شما خواهد کرد. به طور کلی طرح یک نقشه قبل از انجام این کارها می تواند به تخمین شما از چگونگی و شکل آن ها بسیار کمک کند.
بیشتر مبلمان بین ۸ تا ۱۲ هفته برای رویه دوزی زمان نیاز دارند. بنابراین، حتی مبلمان های آماده تحویل نیز ممکن است به موقع تحویل نشوند. اگر برایتان مقدور است نمونه ای از روکش ها و رویه دوزی های آنها یا نمونه ای کامل شده را برای کمک به چیدمان سایر وسایل اتاق بگیرید.
در نهایت، نمای کلی و شمایل فضای خود را با متعلقات دکوری پر کنید. این کار به شما اجازه می دهد تا ببینید کجای دکوراسیون شما به توجه بیشتری نیاز داشته و حس بهتری از ابعاد و اندازه ها می دهد (مخصوصاً در مورد تابلوها و آثار هنری). وقتی که مبلمان را در فضای مورد نظرتان قرار دادید، می توانید دسترسی های آسان برای فضا داشته باشید.

 

جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023 جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023 جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023 جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023 جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023 جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023 جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023 جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023 جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023 جدیدترین تغییر دکوراسیون منزل 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات