مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 | مدل مانتو لی کاغذی اسپرت

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو لی اسپرت جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو لی اسپرت جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مانتو لی اسپرت زنانه یک پوشاک است که در طراحی آن از جنس لی استفاده شده است و به شکل یک پالتوی کوتاه و جمع و جور با طرح‌های مختلف ساخته شده است. این مدل مانتو به خاطر ظاهر شیک و جوانپسندی که دارد، برای استفاده در فضاهای خارج از خانه و جلسات کاری مناسب است.
معمولاً مدل مانتو لی اسپرت دخترانه دارای برش‌هایی است که برای حرکت راحت‌تر و بهتر دادن انعطاف پذیری به بدن دختران طراحی شده‌اند. همچنین این مدل مانتو معمولاً دارای جیب‌هایی است که به دختران کمک می‌کند تا وسایل شخصی خود را همراه خود داشته باشند. طرح‌های مختلفی از مانتوهای لی اسپرت دخترانه وجود دارد که ممکن است با رنگ‌های مختلف، طرح‌های گرافیکی و جزئیات مختلف دیگر تزئین شوند.

جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023

جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید ۲۰۲۳

یکی از لباس‌هایی که بین بیشتر خانم‌­ها مشترک است و حتی در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف در هر کمد و کشوی لباسی پیدا می‌شود مانتوی لی است. مانتو‌های جین یا همان مانتو‌های لی، از مانتو‌های مورد علاقه‌ی بسیاری از دخترخانم‌های ایرانی است که از مد نمی‌افتد. استفاده از مانتو‌های لی محدود به فصل و زمان خاصی نیست و با تغییر جنس و ضخامت پارچه‌های آن، می‌تواند در طول سال کاربردی باشد. پارچه‌های جین تناژ مختلفی دارند و در رنگ‌های تیره و روشن تولید می­‌شوند و معمولا از جنس پارچه‌های لی کاغذی تا پارچه‌های ضخیم دنیم طراحی می‌شوند.

جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو لی اسپرت جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات