مدل مو برای تولد خودم 2023 | مدل مو باز برای تولد دخترانه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مو برای تولد خودم ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مو برای تولد خودم را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

افرادی که فرم صورت آنها مربع است؛ با احاطه شدن موهای بلند در اطراف و چانه خود، ظاهری شیرین تر و زیباتر پیدا میکنند. برعکس، مدل موی کوتاه مانند مدل موی باب یا مصری، توجه دیگران را به سمت فک پهن آنها جلب میکند.
البته امروزه به‌ علت کمبود وقت آرایشگرها ترجیح می‌دهند از حرارت برای فر کردن سریع موها استفاده‌ کنند ولی در هر صورت حلقه‌های فر در بسیاری از مدل‌ها دیده ‌می‌شود و فر کردن مو از تکنیک‌های پایه‌ای در رشته شینیون است، چه این‌ کار بدون حرارت و چه به‌ کمک حرارت انجام شود.

جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023

جدیدترین مدل مو برای تولد خودم ۲۰۲۳

بعد از پوش‌ دادن باید وزی موها را بگیرید برای این‌ کار استفاده از کرم ‌مو به‌ شدت توصیه می‌شود. دقت‌ کنید بوکله پایه‌ای شما باید محکم باشد و گرنه شینیون پس از مدتی باز خواهد شد. بنابراین شما باید از فیکس شدن پروتز و سنجاق‌ها مطمئن شوید و بهتر است در ابتدای ‌کار، آن قسمت از موها را که به عنوان پایه در نظر می‌گیرید با کش‌ مو و محکم ببندید. یک نکته مهم در رابطه با این موضوع، مشخص نبودن سنجاق‌ها در پایان‌ کار و وز ‌نبودن سطح موها است، هرچه این نکات را بهتر رعایت کنید به عنوان یک شینیون کار حرفه ای شناخته خواهید شد. دقت ‌کنید هر چقدر پایه شینیون شما به قسمت تاج سر نزدیک شود چهره‌ ی فرد کشیده تر خواهد بود. پس قبل از آغاز به ‌کار نسبت به چهره و سلیقه مشتری محل فیکس‌کردن پایه شینیون را به درستی انتخاب کنید.

جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023 جدیدترین مدل مو برای تولد خودم 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات