مدل ناخن فرنچ جدید 2023 | ناخن فرنچ رنگی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ناخن فرنچ جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل ناخن فرنچ جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

فرنچ ناخن در ظاهر، افسانه‌ای زیبا و خارق‌العاده به نظر می‌رسد و یکی از پرطرفدارترین دیزاین‌های ناخن به شمار می‌رود. با این حال تجربه ثابت کرده است که اجرای فرنچ برخلاف ظاهر ساده‌‌ای که دارد، چندان هم راحت نیست.
برای اجرای فرنچ ناخن، توصیه می‌شود کار را با مانیکور خانگی شروع نمایید. برای این امر، ابتدا دستتان را تمیز بشویید. سپس کاسه متوسطی را با آب ولرم (تا دو سوم) پر کنید. حالا مقداری شوینده به آب بیفزایید و کمی هم بزنید تا کف کند. در صورت تمایل، می‌توانید از چند قطره روغن تقویت کننده هم کمک بگیرید.
دستانتان را برای ۱۰ دقیقه داخل کاسه آب بگذارید تا بماند.این کار، به نرم شدن کوتیکول دور ناخن‌هایتان کمک می‌کند و آنها را برای مانیکور آماده می‌نماید. بعد از ۱۰ دقیقه دستتان را از آب بیرون بیاورید و با حوله تمیزی خشک کنید.

جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023

جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید ۲۰۲۳

اگر ناخن‌هایتان بیش از اندازه بلند است، به کمک ناخنگیر، بلندی آنها را کوتاه نمایید.
سپس سوهان مناسب و باکیفیتی بردارید و اطراف ناخن را به کمک آن مرتب کنید. همچنین، سعی کنید تا جای ممکن از حرکت رفت و برگشتی سوهان روی ناخن‌ها خودداری نمایید. این کار، باعث پوسته پوسته شدن ناخن، تضعیف و شکنندگی آن می‌شود.
برای تسهیل اجرای مراحل بعدی، ابتدا دست خود را روی سطح شیب دار و مناسبی قرار دهید. به شکلی که کاملا به ناخن‌هایتان دسترسی داشته باشید.
لایه اول را با تاپ کات شروع کنید. تاپ کات‌ها، نوعی لایه محافظ هستند و ساختاری شبیه لاک ناخن دارند. آنها از زرد شدن ناخن، آسیب، لب پریدگی و تغییر رنگ لاک جلوگیری می‌کنند. به علاوه، ماندگاری مانیکور و لاک ناخن را تا حد زیادی افزایش می‌دهند.
پیش از استفاده از تاپ کات، چندبار به آرامی بطری آن را تکان دهید. حالا درب تاپ کات را باز کنید، براش آن را خارج نمایید و مقدار اضافی مایع تاپ کات را با کمک سر بطری بگیرید. براش را در قسمت پایینی ناخن قرار دهید و با فشار ملایم و یکدستی به سمت بالا بکشید.
بعد از اینکه تمام ناخن‌هایتان را با لایه‌ای از تاپ کات پوشاندید، ۱۰ دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شوند.

جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023 جدیدترین مدل ناخن فرنچ جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات