کریستن استوارت با دوست دخترش دیلان مایر نامزد کرد! + عکس

11

خبرینا | کریستن استوارت بازیگر معروف آمریکایی که با سری فیلم های گرگ و میش (توایلایت The Twilight Saga) به شهرت دست یافت با دوست دخترش دیلان مایر نامزد کرد. کریستن سالها با رابرت پتینسون بازیگر نقش مقابلش در فیلم گرگ و میش در رابطه دوستی بود.

نامزدی کریستن استوارت و دیلان مایر

کریستن به خواستگاری دیلان جواب مثبت داد!

به گزارش خبرینا و به نقل از وبسایت دیلی میل؛ کریستن استوارت به تازگی به خواستگاری دوست دخترش دیلان مایر جواب بله داده است. او که در برنامه The Howard Stern Show حضور پیدا کرده بود در پاسخ به مجری گفت: ما واقعا انجامش دادیم، ما داریم ازدواج می کنیم!

عکس: کریستن استوارت و دیلان مایر

یک سال پیش بود که استوارت در مصاحبه ای گفته بود که می‌خواهد با مایر ازدواج کند و به این فکر می‌کند که چگونه از او خواستگاری کند، اما به نظر می رسد که دیلان پیش دستی کرده و از کریستن خواستگاری کرده است. این بازیگر شش سال پیش بود که با دیلان آشنا شده بود اما این رابطه آشنایی از سال ۲۰۱۹ دوباره شروع شد و هم اکنون به خواستگاری و بعد ازدواج ختم خواهد شد.

دیلان مایر نامزد کریستن استوارت کیست؟

دیلن مایر Dylan Meyer یک فیلم‌نامه‌نویس و هنرپیشه آمریکایی است. او در ۴ دسامبر به دنیا آمده اما دقیقا سال تولد او هنوز فاش نشده است.به گزارش یک سایت آمریکایی، این هنرمند ساکن لس آنجلس بین ۲۹ تا ۳۲ سال سن دارد.

عکس: دیلان مایر

مایر با فیلم‌های Moxie (2021)، Rock Bottom (2019) و Miss 2059 (2016) شناخته شده است.

بیوگرافی کوتاه کریستن استوارت

کریستن استوار Kristen  Stewart؛ زاده ۹ آوریل ۱۹۹۰)بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی است. او پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال ۲۰۱۲ است و دریافت‌کننده افتخاراتی نظیر یک جایزه بفتا و یک جایزه سزار بوده‌است.

عکس: کریستن استوارت

او خارج از سری گرگ و میش، در طیف گسترده‌ای از فیلم‌های مختلف حضور یافت که از میان آن‌ها می‌توان به سرزمین ماجراجویی (۲۰۰۹)، فراری‌ها (۲۰۱۰)، سفیدبرفی و شکارچی (۲۰۱۲)، در جاده (۲۰۱۲)، کمپ ایکس ری (۲۰۱۴)، هنوز آلیس (۲۰۱۴) و برابرها (۲۰۱۵) اشاره کرد.

کریستن استوارت با چه کسانی رابطه داشته؟

کریستن قبلا با استلا ماکسول سوپر مدل، سارا دینکین، سنت وینسنت، آلیشیا کارگیله، روپرت سندرز، رابرت پتینسون، مایکل آنگارانو و آنتون یلچین فقید رابطه داشته است.

خیانت به رابرت پتینسون

در سال ۲۰۱۲ زمانی که فاش شد او به همبازی اش یعنی رابرت پتینسون در گرگ و میش به علت رابطه با سندرز، کارگردان فیلم سفید برفی و شکارچی خیانت کرده، خبرساز شد.

عکس: کریستن استوارت و رابرت پتینسون

بعد از اینکه کریستن رابطه خود را با پتینسون به اتمام رساند، شروع کرد به برقراری رابطه با زنان و اولین دوست دخترش آلیشیا بود. آنها از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ با هم قرار داشتند.

البته طبق اعلام رسانه های آمریکایی رابطه کریستن با دیلان پایدار بوده و بعد از دوستی آنها، استوارت سعی کرده تمام تمرکزش را بر روی نامزدش دیلان بگذارد.

کریستن استوارت در فضای مجازی

به نظر می رسد کریستن استوارت علاقه ای به فضای مجازی نداشته باشد، او نه در اینستاگرام صفحه دارد و نه در توییتر! البته طرفداران او فن پیج های بسیاری برای او ایجاد کرده اند.

11 دیدگاه در “کریستن استوارت با دوست دخترش دیلان مایر نامزد کرد! + عکس

  1. ناشناس گفت:
    ۳
    ۱۱

    همش … خوریه

  2. مراد گفت:
    ۳
    ۱۷

    وااای این دیگه چجور دختریه ترنسع!!؟😐

  3. ناشناس گفت:
    ۵
    ۷

    همجنسگرا است😐

  4. بهار گفت:
    ۶
    ۵

    این همجنسگرا است

  5. raha گفت:
    ۲۳
    ۱۰

    عاشق کریستینم
    بعدشم اصلنم همجنسگرا بودن جرم نیس

  6. ناشناس گفت:
    ۶
    ۱۵

    خاک بر سرش

  7. ناشناس گفت:
    ۵
    ۲

    به تو چه 😐

  8. ناشناس گفت:
    ۳
    ۱

    عاشقشم

  9. ناشناس گفت:
    ۲
    ۳

    حالم ازش بهم می‌خوره

  10. sarina گفت:
    ۲

    من حرفی برا گفتن ندارم😐

  11. زهرا گفت:

    این دیگه چه مسخره بازیه ازدواج با همجنس خنده داروتهوع اوره

نظرات