مانتو لش 2023 | مدل مانتو لشی دخترانه بلند و کوتاه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو لش ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مانتو لش را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

به احتمال زیاد این روزها تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان را دیده اید که استایل های نسبتا متفاوتی دارند و سبک لباس های آن ها گشاد و بلند است و گاها مشخص است که چند سایز برای آن ها بزرگتر است. اغلب این تیپ لباس پوشیدن را با استایل بگی و کژوال اشتباه می گیرند در صورتی که خود یک سبک متفاوت است که به آن استایل های لش می گویند.

جدیدترین مانتو لش 2023

جدیدترین مانتو لش ۲۰۲۳

سبک این لباس ها گشاد و آزاد و همچنین بلند هستند و اغلب ۲ الی ۳ سایز بزرگتر از سایز اصلی خود آن ها را می پوشند که در واقع مهمترین مشخصه اصلی لباس های لش همین خصوصیات هستند. این استایل لباس پوشیدن ابتدا توسط خوانندگان رپ و هیپ هاپ آمریکایی مد شده و بعد با محبوبیتی که پیدا کرد به کشورهای دیگر هم نفوذ کرد. سبک لش علاوه بر اینکه ۲ الی ۳ سایز از اندازه نرمال بزرگتر هستند دارای طرح های خاصی هستند که روی آن ها به کار رفته است.
استایل لش ویژگی های خاصی دارد این سبک یک استایل ساختار شکن بوده زیرا در اغلب استایل ها فیت و اندازه بودن لباس ها مهم است اما چنین موضوعی در لباس های لشی دخترانه و پسرانه اهمیتی ندارد. سبک لباس های لشی حالتی ضد اجتماعی و اعتراض آمیز دارد گاها اگر به نوشته ها و طرح های روی آن ها توجه کنید متوجه این موضوع خواهید شد به همین دلیل اغلب افراد درونگرا و سنت شکن طرفدار این سبک هستند و از آن استفاده می کنند.

جدیدترین مانتو لش 2023 جدیدترین مانتو لش 2023 جدیدترین مانتو لش 2023 جدیدترین مانتو لش 2023 جدیدترین مانتو لش 2023 جدیدترین مانتو لش 2023 جدیدترین مانتو لش 2023 جدیدترین مانتو لش 2023 جدیدترین مانتو لش 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات