عکس سفره هفت سین 1402 زیبا + مدل سفره هفت سین 1402

0

در این پست می توانید انواع مدلهای سفره هفت سین و عکس سفره هفت سین ۱۴۰۲ زیبا و مدل سفره هفت سین ۱۴۰۲ و ایده تزئین سفره هفت سین و عکس از سفره هفت سین و چگونه سفره هفت سین را تزئین کنیم را مشاهده کنید.

عکس سفره هفت سین

عکس سفره هفت سین ۱۴۰۲ زیبا

عکس سفره هفت سین

این مجموعه شامل مدل تزیین سفره هفت سین در سبک های‌ جدید و سنتی میباشد. شما نیز می توانید با ایده گرفتن از این مدل های‌ زیبا بهترین سبک سفره هفت سین را بچینید. با ما همراه باشید ما شیک ترین مدل های‌ سفره هفت سین .

عکس سفره هفت سین

وسایل مورد نیاز سفره هفت هفت سین

عکس سفره هفت سین

در سفره هفت سین وسایل مختلفی وجود دارد که هر کدام معنا و مفهوم خاصی دارند. اگر بخواهیم به وسایل اصلی اشاره کنیم پس شما نیاز به سبزه، سماق، سنجد، سمنو، سرکه، سیب، سکه و تنگ ماهی قرمز دارید و در کنار اینها می توانید آینه، ساعت، شیرینی، شکلات، تخم مرغ رنگی، قرآن، شاهنامه فردوسی و یا کتاب فال حافظ را قرار دهید.

عکس سفره هفت سین

انتخاب تم کلی برای سفره هفت‌سین

عکس سفره هفت سین

عکس سفره هفت سین

قبل از هر چیزی باید تصمیم بگیرید که قصد دارید با چه سبک و سیاقی سفره هفت‌سین نوروز امسال تان را بچینید. آیا به سفره‌ای با رنگ و روی سنتی علاقه دارید یا به دنبال یک تم جدید برای آن هستید؟! پاسخ دادن به این سوال، ادامه کار را برای شما بسیار راحت‌تر خواهد کرد. انتخاب شما هر کدام از دو گزینه بالا که باشد مهم نیست؛ مهم این است که در پایان کار تم کلی را فراموش نکرده باشید و با فکر داشتن سفره‌ای با ظاهری تلفیقی، آنرا تبدیل به یک هفت‌سین نامنظم و ناموزون نکنید. پس با تصمیمی قطعی سراغ انتخاب اجزای سفره بروید.

عکس سفره هفت سین

سفره ترمه

عکس سفره هفت سین

در ابتدا باید سفره را انتخاب کنید. بهتر است سفر به دقت انتخاب شود. می توانید یک سفره ترمه یا قلمکار زیبا و پر نقش و نگار انتخاب کنید. سفره ترمه تنوع زیادی در رنگ و طرح دارد و برای این موقعیت بسیار مناسب است. اگر نمی خواهید که زیاد هزینه کنید، سفره های چاپی طرح های متنوع و زیبایی دارند و می توانید یکی از این سفره ها را انتخاب کنید.

نظرات