هدایای شب یلدای عروس که باید بدانید

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل هدایای شب یلدای عروس ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های هدایای شب یلدای عروس را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.تاریخ شب یلدا و قدمت آن به حدود هفت هزار سال (یا بیشتر) بازمی‌گردد و تا به امروز یکی از باستانی‌ترین رویدادهای ایران است.شاید شما هم چندین بار اصطلاح «یلدابرون» را شنیده باشید. تازه عروس‌هایی که البته هنوز به خانه همسر نرفته‌اند در این شب‌ها در خانه خود منتظر خانواده همسر می‌مانند تا خانواده داماد با کادو، میوه، جواهرات و … به استقبال عروس بروند و معمولا خانواده عروس و داماد در این مراسم، شب یلدا را با یکدیگر سپری می‌کنند.

هدایای شب یلدای عروس

جدیدترین هدایای شب یلدای عروس ۲۰۲۳

کلیه این مواردی که در ادامه اشاره می شود بصورت تشریفاتی برای هدایای شب یلدای عروس است و لزومی بر اجرای آن توسط خانواده ها نیست و عدم رعایت هر یک از آنها نباید باعث دلخوری و یا توقع از سوی طرفی شود.

انواع آجیل
کله قند تزیین شده
سبد میوه همراه با تزئینات مانند هندوانه تزیین شده، انار، لبو، آناناس، کدوتنبل، موز و …
پالتو یا لباس زمتسانی و یا پارچه
طلا یا هدیه نقدی
انواع نقل و پشمک و شیرینی جات
دیوان حافظ

امروزه برای تزئین سفره شب یلدا المان های زیبای زیادی مانند انارها و هندوانه های گوناگون، مرغ‌های آمین و چیزهای دیگر در بازار می توان یافت که برای تزیین سفره و دیگر نقاط خانه می توان از آن‌ها استفاده کرد. شمع‌ها هم گزینه‌ی بسیار مناسبی برای تزیین سفره شب یلدا هستند. میتوان شمع‌هایی را به شکل شاخه‌های گل، هندوانه، انار و چیزهای دیگر تهیه کرد و در گوشه و کنار سفره جای داد. تزئین سفره شب یلدا تا حدی شبیه سفره عقد عروس و سفره هفت سین است.

 

هدایای شب یلدای عروس

هدایای شب یلدای عروس

هدایای شب یلدای عروس

هدایای شب یلدای عروس

هدایای شب یلدای عروس

هدایای شب یلدای عروس

* امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات