عکس عروسی حسن یزدانی لو رفت یا ساختگی است؟

0

خبرینا | عکس عروسی حسن یزدانی و همسر کرمانشاهی اش واقعی است؟ آیا عکس عروسی حسن یزدانی لو رفته یا فتوشاپ شده است؟ با ما همراه باشید با جزئیات بیشتر این خبر.

عکس عروسی حسن یزدانی و همسر کرمانشاهی اش واقعی است یا ساختگی؟

عکس عروسی حسن یزدانی لو رفت یا ساختگی است؟

به تازگی امین فردین شخصی که خود را اولین پاپاراتزی ایران می داند و معمولا اخبار شایعات بازیگران و افراد معروف را پوشش می دهد با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که حسن یزدانی ازدواج کرده است.

او در پاسخ به سوال یکی از دنبال کنندگانش که پرسیده بود”چرا دروغ میگویی؟ عمرا حسن یزدانی زن گرفته باشد! اگر راست میگویی سند نشان بده” که امین فردین عکس زیر را از عروسی یزدانی منتشر کرد.

عکس لو رفته عروسی حسن یزدانی توسط امین فردین Amin Fardin

البته با بررسی های بیشتر هنوز نمی توان به طور قطع این عکس عروسی حسن یزدانی را تایید کرد چرا که به علت کیفیت پایین، امکان فتوشاپ بودن و ساختگی بودن این عکس بسیار زیاد است.

عکس استوری اینستاگرام امین فردین که در آن عکس عروسی حسن یزدانی را منتشر کرده

ماجرای ازدواج حسن یزدانی و همسر کرمانشاهی اش

در ماه های گذشته خبری توسط چند منبع خبری مبنی بر ازدواج حسن یزدانی با همسرش که اهل کرمانشاه بوده خبرساز و جز پربیننده ترین اخبار بوده اما مدت کوتاهی بعد از انتشار این شایعات، هادی عامل مجری کشتی صدا و سیما در یک برنامه زنده اعلام کرد کهحسن یزدانی ازدواج کرده و خانمش کارمند شرکت هواپیمایی است.

تکذیب ازدواج حسن یزدانی توسط خودش

اما زیاد از این شایعات نگذشته بود که حسن یزدانی با حضور در یک مراسم افتتاحیه جواب اخبار ازدواجش با یک خانم کرمانشاهی را داد.

ازدواج حسن یزدانی تکذیب شد

حسن یزدانی با حضور در یک مراسم تجلیل در یک مرکز خرید در تهران خبر ازدواجش را تکذیب کرد. در این مراسم مجری از حسن یزدانی می پرسد که واقعا داماد شده؟ که یزدانی با اعلام جواب نه و اینکه قسمت نشده باعث تعجب مجری و افراد حاضر می شود.

همسر حسن یزدانی کیست؟

هنوز مشخصات یا تصویری از همسر حسن یزدانی منتشر نشده اما بنا بر اطلاعات همسر کشتی گیر مازندرانی اهل کرمانشاه و از کارمندان یک شرکت هواپیمایی معروف است.

بیوگرافی کوتاه حسن یزدانی

حسن یزدانی چراتی  متولد ۵ دی ۱۳۷۳ در جویبار استان مازندران، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. او قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم، مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم، مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸، مدال نقره مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ و همچنین مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در نروژ است.

نظرات