تزیین میوه برای تولد 2023 | تزیین میوه تابستانی برای تولد

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین میوه برای تولد ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین میوه برای تولد را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید با آنها ظرف های میوه فانتزی و جالبی درست کنید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی تخیل و شناخت میوه هایی است که می توان به نحوی خاص آنها را برش زد تا فوق العاده به نظر برسند.
اسکوپ میوه یا اسکوپ بالن خربزه: من یک اسکوپ بالن خربزه دو سر در دو سایز مختلف دارم. با اینکه آنها به عنوان اسکوپ خربزه شناخته می ‌شوند، اما من فقط از آنها برای خربزه استفاده نمی ‌کنم. در واقع، این اسکوپ ها را می توان برای گلوله کردن هر میوه ای که به اندازه کافی نرم است، استفاده کرد.
مطمئنم همه شما میوه کیوی که به شکل گل بریده شده است را دیده اید. در واقع این مدل تزیین میوه کیوی در عین حال که جالب به نظر می رسد، خیلی هم آسان است. البته خود میوه کیوی به دلیل این که دانه های سیاه در گوشت سبز یا طلایی رنگ هستند، به خودی خود بسیار زیباست.

جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023

جدیدترین تزیین میوه برای تولد ۲۰۲۳

برای تزیین و فانتزی کردن توت فرنگی، می توانید با استفاده از قالب های شکل دهنده یا قالب پنکه ای توت فرنگی، قلب های توت فرنگی درست کنید. من سال ‌هاست که توت ‌فرنگی را مدل پنکه برش می زنم و از چیدن آن در ظرف کنار میوه های تازه لذت می ‌برم.
همه میوه ها نیازی به بریدن یا جدا کردن پوسته داخلی شان ندارند. برای برخی از میوه ها می توانید کل میوه را در دیس بچینید و آن را به شکل های مختلف تزیین کنید. در این مثال، ایده من برای تزیین نارنگی، استفاده از کل میوه برای چیدن دیس است.

من با استفاده از یک چاقوی تیز کوچک (داشتن یک چاقوی خوب لازم است!) پوسته سفید رنگ داخل نارنگی را خراش داده و جدا می کنم. از بالای نارنگی شروع می کنم و به آرامی میوه را به سمت پایین می تراشم، همان طور که پیش می روم پوسته سفید رنگ داخلی آن را جدا می کنم. حتی سر سخت ترین پوسته ها هم پس از چند بار تراشیدن، کنده می شوند.

جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023 جدیدترین تزیین میوه برای تولد 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات