دیزاین آجیل 2023 | تزیین آجیل عید برای عروس

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل دیزاین آجیل ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های دیزاین آجیل را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگرچه آجیل و دانه‌ها سرشار از انرژی و چربی هستند، اما خوردن آجیل با افزایش وزن ارتباطی ندارد. در واقع، بر اساس مطالعات جمعیتی ، مصرف بیشتر آجیل با کاهش وزن بدن مرتبط است.
وقتی آجیل به عنوان بخشی از رژیم کاهش وزن گنجانده شود، نشان داده شده است که باعث کاهش وزن و کاهش چربی در ناحیه شکم می‌شود.
چربی کمتر در ناحیه شکم به معنای خطر کمتر برای بیماری‌های مزمن (مانند بیماری قلبی و دیابت) است. بنابراین، آجیل باید بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد.

جدیدترین دیزاین آجیل 2023

جدیدترین دیزاین آجیل ۲۰۲۳

ظروفی که برای تزیین به کار می‌برید، در صورتی که می‌خواهید به عنوان یک هدیه گرانبها به میزبان ببخشید، بهتر است از جنس مسی باشد. سینی‌های گرد مسی که کناره‌های آن ارتفاع زیادی نداشته باشد، بهترین گزینه هستند.
ممکن است جشن شب یلدا با مراسم دیگری در خانواده‌ی شما هم‌زمان باشد؛ مثلا شاید تاریخ سالگرد ازدواجتان، تولد فرزندتان، تاریخ اولین روز آشنایی شما و همسرتان و یا هر جشن دیگری با شب یلدا مصادف گردد. در چنین شرایطی پیشنهاد شما برای تزیین آجیل شب یلدا چیست؟ اما فکر نکنید در اینجا نیز همان روش‌های قبلی برای تزیین آجیل یلدا کافیست. زیرا شما با رعایت چند نکته کوچک می‌توانید تزیینات آجیل را اختصاصی و جذاب‌تر کنید. از طراحی تاریخ و اسم کمک بگیرید، المان‌های مربوط به آن مراسم خاص را به دیس آجیل اضافه کنید و با روش‌های این‌چنینی تزیین متفاوت‌تری داشته باشید. برای مثال، اگر شب یلدا و شب تولد فرزندتان یکی شده است، می‌توانید به کمک عدد سن فرزندتان ایده‌های جالبی برای تزیین آجیل شب یلدا پیاده کنید.
میوه‌های خشک برای به کار بردن در سفره یلدا، به همراه میوه‌های تازه بسیار عالی هستند. هر چه تنوع میوه‌های خشک بیشتر باشد، می‌توانید تنوع بیشتری هم بدهید. یکی از جدیدترین تزیینات آجیل شب یلدا برای عروس این است که این میوه‌ها را مانند آجیل‌ها در تنگ، سینی یا با تور تزیین کنید.

جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023 جدیدترین دیزاین آجیل 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات