مدل شینیون جدید 2023 | مدل های جدید شینیون و آرایش مو

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل شینیون جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل شینیون جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

شینیون به دلیل اینکه یک مدل استاندارد نیست و شینیون کار با خلاقیت می تواند مدل های گوناگونی روی مو اجرا کند به همین دلیل می توان شینیون را به دو دسته، شینیون ساده و شینیون حرفه ای تقسیم کرد.
ابزارهایی که برای شینیون ساده نیاز داریم مانند کش مو، تور شینیون، کلیپس مو، تل مو و … می باشد. ابزارهایی که برای شینیون های ترکیبی و حرفه ای نیاز داریم تورهای نامرئی، بیگودی، پروتزهای اسفنجی، گیره مویی، چوب شینیون، موی مصنوعی و … می باشد. البته برای تزئینات شینیون به ابزاری مانند گل های تزئینی، مروارید و …. نیاز داریم.

جدیدترین مدل شینیون جدید 2023

جدیدترین مدل شینیون جدید ۲۰۲۳

بری افرادی که موهای کوتاهی دارند برای انجام شینیون باید از موی اضافه، پروتز و … استفاده کنید. برای شینیون موهای کوتاه نیاز به تجربه و مهارت دارید. فرد شینیون کار باید به درستی از ژل، کرم مو، اسپری ها و انواع چسب مو استفاده کند. فردی که تجربه کافی در آرایش مو داشته باشید با توجه به جنس مو و نوع شینیون از وسایل و محصولات فرم دهنده استفاده می کند.
برای صورت های گرد، تپل و چاق شینیون مو را بالای سر یا نیمه بالا درست می کنیم تا کمک کند گردی صورت شکسته شود. ترجیحا از آویزهای صاف یا فرهای خیلی باز استفاده کنید. موهای جلو را کشیده تر درست کنید. تا باعث شود کمی صورت کشیده تر شود.
پس از پوش دادن از اسپری فیکس کننده استفاده کنید و دستتان را از داخل مو در قسمت ریشه موها قرار داده و حالتی پرحجم به موها بدهید. پس از اینکه پوش دادن به موها انجام شد، لایه بیرونی موها را روی موهای پوش داده شده بیاورید و تمام آن قسمت از مو را با سنجاق فیکس کنید.

جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023 جدیدترین مدل شینیون جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات