مدل پالتو شیک 2023 برای خانم های باسلیقه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل پالتو شیک ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. لازمه انتخاب مدل برای خرید یا دوخت یک پالتو شیک، شناخت فرم بدنتان است. فرم و استایل بدن هر شخص که بیانگر میزان برجستگی های بدن فرد و تناسب بین آنها است، شکل هندسی مختص به خود را دارد. فرم های بدن به گروه های مختلفی از جمله مستطیل، ساعت شنی، دایره ای، مثلث و مثلث رو به پایین تقسیم بندی می شوند.
اگر پارچه ای که لمس می کنید کمی حالت گره دار داشت، برای فصل پاییز و زمستان مناسب است. چون تار و پود این پارچه زیاد به هم فشرده نیست و منافذی که در بین آن وجود دارد، مانند عایق عمل می کند. بهترین و مرغوب ترین نوع از این دست پارچه، پارچه پشمی است که مناسب برای مانتوها، کت ها و پالتوهای زمستانی هستند از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین مدل پالتو شیک را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل پالتو شیک 2023

جدیدترین مدل پالتو شیک ۲۰۲۳

از پرطرفدارترین نوع پارچه، می توان به پارچه های نخ و پنبه اشاره کرد. این دسته از پارچه ها که ایجاد حساسیت نمی کنند و به پوست آسیب نمی رسانند، باعث تنفس بدن و جریان هوا می شوند. به همین دلیل افراد در هوای گرم به عنوان پارچه و لباس خنک از آنها استفاده می کنند.
یکی ازساده ترین راه های تشخیص نوع پارچه پالتویی، “زیر دست پارچه” است. در این روش شما با دانستن چند نکته ساده در مورد ویژگی های پارچه پالتویی مورد نظرتان، می توانید آن را از میان انواع پارچه، انتخاب کنید.
برای شست و شوی پالتو با پارچه الیاف طبیعی بهتر است آن را به خشکشویی بسپارید اما اگر امکان این کار برای شما وجود نداشت، آن را با آب سرد و مایع شست وشوی لباس (مایع مشکین شوی برای پالتوی تیره و مایع رنگین شوی برای پالتوی رنگ روشن) استفاده کنید. لازم به ذکر است که اگر پالتوی خود را با ماشین لباسشویی شست وشوی می دهید، با برنامه پارچه پشمی که معمولا با عبارت Wool مشخص شده بشورید.

مدل پالتو شیک 2023

مدل پالتو ساده

مدل پالتو شیک 2023

پالتو زنانه

مدل پالتو شیک 2023

قیمت پالتو زنانه

مدل پالتو شیک 2023

مدل پالتو چهارخونه

مدل پالتو شیک 2023

مدل لباس مجلسی ۲۰۲۳

مدل پالتو شیک 2023

مدل مانتو ۱۴۰۲

مدل پالتو شیک 2023

جدیدترین مدل مانتو سال ۲۰۲۳

مدل پالتو شیک 2023

مدل پالتو شیک 2023

مدل پالتو شیک 2023

مدل پالتو شیک 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات