جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 | مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل جدیدترین مدل مانتو های عبایی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های جدیدترین مدل مانتو های عبایی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

رنگ مانتو: مانتوهای عبایی دارای رنگ‌های مختلفی هستند و مانند گذشته فقط از رنگ مشکی برای تولید آن‌ها استفاده نمی‌شود. شما بایستی بر اساس استفاده‌ای که از مانتو مدل عبایی خود دارید، رنگ آن را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود که برای بیرون از منزل از رنگ‌های تیره و داخل مجالس و مهمانی‌ها از مدل‌های با رنگ روشن استفاده کنید.

جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023

جدیدترین مدل مانتو های عبایی ۲۰۲۳

مدل مانتوی عبایی زنانه یکی از مدل هایی هست که به دلیل طراحی شیک و جذابی که داره ، طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است . در واقع برای طراحی مانتو عبایی در واقع از مدل عبا و چادر عربی ایده گرفته و یک مانتو بلند و گشاد که قسمت آستین آن با یک درز مشخص شده و یا دارای آستین گشاد و بزرگی است و بعد از پوشیدن آن احساس راحتی خیلی خوبی داشت .
عموماً از پارچه‌های محلی برای تولید مانتو عبایی استفاده می‌شود. کشورهای عربی و حوزه خلیج‌فارس از پارچه‌های مخصوص به خود برای طراحی این مدل از مانتوها استفاده می‌کنند. البته بهترین نوع پارچه برای تولید عبا پارچه ژاپنی است. امروزه برخی از برندهای مطرح، برای طراحی و تولید مانتوهای عبایی از این مدل پارچه‌ها بهره می‌برند.
ابن مدل مانتوی عبایی زنانه معمولا با انواع مختلف دوخته میشه و با توجه به رسمی یا کژوال بودن آن یا از گیپور و سنگ دوزی برای دیزای آن استفاده می شود و یا با استفاده از ترکیب چند رنگ پارچه یک مدل مانتو عبایی مدرن و کژوال ایجاد میکنن تا همه افراد با توجه به استایل که دارند یکی از مدلهای شیک و مناسب از مدل مانتو عبایی رو بتونن انتخاب کرده و استایل عالی و مد روز برای خود ایجاد کنند .

جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023 جدیدترین مدل مانتو های عبایی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات