زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 | دکور اشپزخانه شیک با اتاق مطبخ

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل زیباترین دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های زیباترین دکوراسیون آشپزخانه  را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اولین کار در طراحی آشپزخانه اطمینان از نور آن است. هر آشپزخانه‌ای باید تعداد زیادی چراغ سقفی داشته باشد. یک نکته اساسی در آشپزخانه‌های حرفه‌ای این است که هیچ وقت سایه آشپز روی غذایش نیفتد. نداشتن نور کافی در آشپزخانه مساوی است با خطای دید آشپز و غذایی که رنگ و مزه جالبی ندارد.

جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023

جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۳

امروزه با کم شدن متراژ خانه ها، فضای آشپزخانه نیز کوچک شده و انجام فعالیت های روزمره ای همچون آشپزی، تمیز کاری، سرو غذا و … در این فضا سخت تر گشته است؛ به همین دلیل حتی از فضاهای بسیار کوچک در آشپزخانه نیز نمی توان چشم پوشی کرد.
در طراحی آشپزخانه های جدید و مدرن یک اصل با نام مثلث طلایی یا مثلث کار وجود دارد که بهتر است به کار برده شود تا دسترسی به وسایل راحت تر باشد و در هنگام کار کردن انرژی کمتری صرف شود. این مثلث با اتصال سینک ظرفشویی، اجاق گاز و یخچال تشکیل می شود، به این صورت که این سه وسیله در سه راس یک مثلث فرضی در آشپزخانه قرار می گیرند.
گیاهان و گل های طبیعی باعث ایحاد انرژی مثبت در فضای آشپزخانه می شوند بهتر است از گیاهان طبیعی و خانگی نیز در آشپزخانه استفاده کنید. توجه داشته باشید که از قرار دادن گیاهان تیغ دار و تیز در فضای آشپزخانه می بایست خودداری نمایید، زیرا زوایای تیز با اصول فنگ شویی مغایرت دارند.

جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023 جدیدترین زیباترین دکوراسیون آشپزخانه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات