مدل رنگ مش جدید برای نوروز سال 1402

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل رنگ مش جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. به عمل روشن نمودن تکه هایی از موی سر را مش می گویند. این عمل بسیار متنوع بوده و با توجه به سلیقه آرایشگر و انتخاب مشتری یک قسمت و یا تمام قسمت های موی سر روشن می شود. مش مو یکی از تکنیک های پرطرفدار میان خانم هاست. برای انجام دادن مش تنوع بسیاری وجود دارد. برای انجام مش تکه های از موی سر را جدا کرده و پس از روشن کردن آن با پودر دکلره، عمل رنگساژ را انجام می دهیم.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل رنگ مش جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل رنگ مش جدید

جدیدترین مدل رنگ مش جدید ۲۰۲۳

هنگامی که موی سر را دکلره کنیم و سپس روی موی روشن شده رنگی خاص بگذاریم به آن رنگساژ گفته میشود. در واقع به عمل رنگ کردن موی سر بعد از دکلره را رنگساژ می گوییم.
موها وقتی رنگ یا مش می‌شوند در ابتدا خیلی شفاف و زیبا هستند ولی بعد از مدتی زیبایی و شفافیت اولیه را از دست می‌‌دهند. در این زمان یک رنگساژ دوباره زیبایی را به موها بازمی‌گرداند. در واقع رنگساژ همان رنگی است که به وسیله مقدار مناسبی از آب ضعیف شده است، مدت مکث رنگساژ ۱۰ دقیقه است ولی اگر رنگساژ در پنج دقیقه هم جواب داد، می‌توانیم مو را بشوییم. نحوه رنگساژ کردن روی کلاه مش یا به طور کلی بر مو مانند شامپو زدن است. برای رنگساژ کردن یک شماره تیره‌تر از پایه دکلره کار استفاده می‌شود. مثلا اگر پایه دکلره به ۶ برسد، رنگساز پایه ۵ استفاده می‌کنیم.

مدل رنگ مش جدید

رنگ و مش پر

مدل رنگ مش جدید

مدل رنگ و مش موی کوتاه

مدل رنگ مش جدید

مدل رنگ و مش جدید ۱۴۰۲

مدل رنگ مش جدید

رنگ و مش تیره جدید

مدل رنگ مش جدید

رنگ و مش سوزنی جدید

مدل رنگ مش جدید

رنگ و مش کلاهی جدید

مدل رنگ مش جدید

انواع رنگ مش

مدل رنگ مش جدید

مدل مش جدید

مدل رنگ مش جدید

مدل رنگ مش جدید

 

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات