Cilgin Dondurmaci بستنی فروش معروف ترکیه کیست؟+ عکس

2

خبرینا | ایرانی ها او را با آهنگ çılgın dondurmacı kalbimsin یا همان انتى قلبى قلبى در اینستاگرام با نام کاربریcilgin dondurmaci  می شناسند اما بد نیست بدانید که نام اصلی این بستنی فروش مهمت دینچ، ملقب به بستنی‌ساز دیوانه که معنی فارسی Cilgin Dondurmaci است که از اول با شبکه اجتماعی TiKTok معروف شد و سپس با انتشار ویدیوهایش در دیگر پتلفرم های اجتماعی به شهرتی دوچندان دست پیدا کرد و هر روز ویدیوهایش در اینستاگرام و تیک تاک دست به دست می شود.

همه چیز درباره بستنی فروش ترک ÇILGIN DONDURMACI

Kalbimsin آهنگی که مهمت را معروف کرد

شاید یکی از علت های شهرت مهمت دینچ آهنگ Kalbimsin باشد. آهنگی که اشعار عربی و ترکی آن متعلق به خودش است و خواندنش در یک برنامه تلویزیونی و سپس پخش آن باعث شده تا محبوبیتش در پلتفرم های Tiktok، Youtube و Instagram افزوده شود. او نام çılgın dondurmacı را برای خود انتخاب کرده که به معنای بستنی فروش دیوانه است.

عکس: مهمت دینچ بستنی فروش ترکیه ای با لقب ÇILGIN DONDURMACI

زندگی نامه مهمت دینچ

مهمت دینچ در آنتالیا زندگی می کند، گفته شده او اصلیتی سوریه ای دارد. او در سال ۲۰۰۴ در دانشگاه مصطفی کمال در رشته انفورماتیک بازرگانی مشغول به تحصیل شد. بعد ها او تصمیم گرفت تا با باز کردن مغازه بستنی فروشی مشغول به این کار در شهر آنتالیا شود.

عکس: مهمت دینچ ÇILGIN DONDURMACI

او هم اکنون در پارک آکا AVM بستنی فروشی می کند و مردم بیشتر به علت پخش آهنگ و رقص زیبای او به همراه مشتریان به مغازه او مراجعه می کنند.

 

کاهش وزن و یادگیری رقص

مهمت دینچ در یک مصاحبه با رسانه ای ترکیه ای گفته وقتی به شهر کندو آمد تقریبا خیلی کم بستنی می فروخت و مشتری چندانی نداشته است، به همین دلیل تصمیم گرفت تا از توانایی رقصیدنش برای جذب مشتری استفاده کند.

عکس Mehmet Dinç مهمت دینچ

دینچ قبلا در صنایع شیرینی‌پزی که مشغول به کار بوده می‌رقصیده است و با گذشت زمان توانایی رقصیدن خود را بهبود بخشید و طبق گفته خودش در عرض ۳ سال ۶۰ کیلو وزن کم کرد و وزنش را به ۹۰ کیلو کاهش داد.

شهرت روز افزون بستنی فروش دیوانه

شهرت مهمت روز به روز در حال افزایش است، به طوری که صفحه اینستاگرامش با آدرس cilgin_dondurmaci ، یک میلیون دنبال کننده و صفحه تیک تاکش بیش از ۱۴ میلیون دنبال کننده دارد. مهمت دینچ در میان ایرانیان نیز طرفداران بسیاری دارد و بسیار معروف شده است.

عکس: cilgin dondurmaci بستنی فروش رقاص اینستاگرام

2 دیدگاه در “Cilgin Dondurmaci بستنی فروش معروف ترکیه کیست؟+ عکس

  1. معصومه گفت:
    ۶

    عاشقتم

  2. ناشناس گفت:
    ۱

    خیلی خوب دوست دارم ❤❤❤

نظرات