دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 | ژله سه بعدی مجلسی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل دیزاین ژله تزریقی سه بعدی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های دیزاین ژله تزریقی سه بعدی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

نکات مهم برای درست کردن ژله تزریقی , و این که چطوری ژله تزریقی را برگردانیم تا آسیبی به شکل نرسد.*اولین نکته برای درست کردن ژله تزریقی این است که حتما برای کار از ژله آلوئه ورا استفاده کنید . زیرا این ژله به خاطر خاصیت بی رنگی باعث می شود تا کار شما بهتر خودش را نشان دهد و جلوه ی بیشتری به کار می دهد.

جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023

جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی ۲۰۲۳

برای درست کردن ژله تزریقی این است که چند سرنگ داشته باشید تا برای انجام کار مجبور نباشید مدام یک سرنگ را بشویید و برای رنگ بعدی استفاده کنید . آب مانده از هر شستشو داخل سرنگ کار را خراب می کند و خامه ی داخل سرنگ را شل می کند. و چنانچه سرنگ را نشویید و برای رنگ بعدی استفاده کنید روی زیبایی کار شما اثر منفی می گذارد.
حتما وقتی داخل ژله آلوئه ورا مدل گل خود را کشیدید آن را داخل یخچال قرار دهید تا سفت شود و خودش را کامل بگیرید و شما در این فاصله یک مقدار از ژله ای به هررنگ که دوست دارید با کمی آب ( به دمای محیط رسیده باشد یعنی نه گرم و نه سرد ) مخلوط کنید تا در آب باز شود سپس به همان میزان که آب ریختید شیر اضافه کنید و مخلوط را آن قدر هم بزنید تا یکدست شود . بعد روی ژله آلوئه ورا بریزید و مجدد داخل یخچال گذارید تا خوب خودش را بگیرد .

جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023 جدیدترین دیزاین ژله تزریقی سه بعدی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات