مدل مانتو تابستانه 2023 | مانتو تابستانی با پارچه نخی جلو بسته

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو تابستانه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو تابستانه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

گرمای تابستان باعث افزایش تعریق در افراد می‌شود. با انتخاب یک پوشش مناسب در این فصل می‌توان میزان تعریق بدن را نیز کنترل کرد. اولین بخش مهم در انتخاب یک مانتو تابستانی، توجه به جنس پارچه است. پارچه‌های دارای الیاف مصنوعی و پلی‌استر، اصلا مناسب فصل تابستان نیستند. مانتو با پارچه‌های نخ، پنبه، کتان و الیاف طبیعی بهترین انتخاب برای فصل‌های گرم سال هستند. الیاف طبیعی, عرق و حرارت بدن را جذب می‌کنند و با تبخیر آن، فرد احساس خنکی می‌کند.

جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023

جدیدترین مدل مانتو تابستانه ۲۰۲۳

رنگ یکی از مهمترین مولفه‌ها در انتخاب لباس است. رنگ مناسب در فصل‌های گرم سال طبیعتا رنگ‌های روشن هستند. این رنگ‌ها، گرمای خورشید را جذب نمی‌کنند و با دفع گرما، حس خنکی را به بدن فرد منتقل می کنند. برای انتخاب رنگ در مدل مانتو تابستانی، باید به شرایط استفاده از مانتو هم دقت کرد. عموم مراکز اداری اجازه‌ی استفاده از رنگ‌های شاد و روشن را نمی‌دهند. در این موارد انتخاب یک پارچه‌ی نخی و با جنس خنک، می‌تواند مشکل تیرگی رنگ را حل کند.
گرمای فصل تابستان و تابش نور خورشید باعث می‌شود که پوشش مخصوص این فصل با فصل‌های دیگر تفاوت داشته باشد. مدل مانتو تابستانی عموما از مدل‌های گشاد، بلند و جلوباز هستند. یکی از دلایل گشاد بودن مانتوهای تابستان، جلوگیری از تعرق است. با وجود مانتوهای روشن، نخی و گشاد، گردش هوا راحت‌تر صورت می‌گیرد و گرما آزار دهنده نمی‌شود.

جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023 جدیدترین مدل مانتو تابستانه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات