مدل امبره مو جدید 2023 برای نوروز امسال

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل امبره مو جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. منظور از آمبره این است که ریشه موهایتان باید تیره تر باشد و هر چه به سمت ساقه و نوک موها می‌روید، رنگ موهایتان روشن‌تر شود.
آمبره یک لغت فرانسوی است که معنی آن “رنگی که سایه دار شده و مدرج است” می‌باشد. برای رنگ موی آمبره رنگی را انتخاب کنید که از موهای پایه شما دو درجه بیشتر روشن نباشد چون کمک می‌کند رنگ موی شما ملایم و طبیعی شود. مشخص کنید می خواهید آمبره موهایتان کجا تمام شود. به طور کلی بهتر است رنگ روشن پایین مو از نوک موها تا جایی زیر خط چانه باشد. آمبره نباید از خط چانه بالاتر برود.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل امبره مو جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل امبره مو جدید

جدیدترین مدل امبره مو جدید ۲۰۲۳

رنگ موی خود را بر اساس رنگ چشم ها و رنگ پوست انتخاب کنید. توجه کنید طیفی که قرار است روی موهای شما قرار گیرد باید با رنگ پوست و رنگ چشمان شما هماهنگی داشته باشد و خیلی در تضاد نباشند بلکه همدیگر را کامل کنند. باید به رنگ موی پایه موهای خود توجه کنید. رنگی که برای آمبره انتخاب می کنید باید به رنگ موهای پایه نزدیک باشد و با هم هارمونی زیبایی را ایجاد کنند.
همه نوع رنگی روی موی مشکی جذابیت خاص خود را دارد اما از جذاب ترین و پرطرفدار ترین آن ها می توان به رنگ های قهوه ای تیره، خاکستری، بنفش، بلوند، قرمز مسی، طلایی قهوه ای، شرابی، فندقی و عسلی اشاره کرد.

 

 

مدل امبره مو جدید

امبره دودی

مدل امبره مو جدید

مدل مو امبره

مدل امبره مو جدید

آمبره قهوه ای روشن

مدل امبره مو جدید

رنگ مو جدید ۱۴۰۱

مدل امبره مو جدید

مدل آمبره موی کوتاه

مدل امبره مو جدید

مدل سامبره مو جدید

مدل امبره مو جدید

رنگ مو امبره جدید اینستاگرام

مدل امبره مو جدید

اموزش رنگ مو امبره دودی

مدل امبره مو جدید

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات