مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 | مدل مانتو کرپ حریر مجلسی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

رنگ مشکی یک رنگ متین و با وقار است و در مجالس رسمی، افراد زیادی از این رنگ استفاده می‌کنند. یکی از مزایای داشتن مانتو مشکی، از مد نیفتادن آن است. رنگ خنثی و تیره آن، سبب هماهنگی‌اش با پوست‌های تیره و روشن شده است. همچنین با پوشیدن مانتو مشکی، استایل مقتدر و با اعتماد به نفسی برای خود ایجاد ایجاد می‌کنید.
از ویژگی‌های بسیار خوب مانتو مشکی، رنگ خنثی آن است که می‌توان آن را با رنگ‌های مختلفی، ست نمود. پس ست مانتو مشکی به سبک خاصی نیاز نداشته و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر، پوششی منحصر به فرد و جذاب خواهد بود. همچنین مدل‌های متنوعی از مانتو مشکی در دسترس است که به شما در زمینه داشتن استایل‌های متنوع مجلسی و اسپرت شیک و زیبا، کمک خواهد نمود.

جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023

جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ ۲۰۲۳

در ست شال و روسری با مانتو مشکی، رنگ پوست خود را مورد توجه قرار داده و متناسب با آن، شال و روسری بپوشید. به طور مثال، ست سال رنگ روشن با مانتو مشکی، مناسب افراد با پوست‌های سبزه است. یا استفاده از شال‌های با رنگ روشن مانند صورتی، برای افرادی مناسب است که دارای رنگ پوست متمایل به زرد هستند.
یکی از استایل‌های مجلسی که به تازگی مد شده است، به کار بردن پر است. برای ست مانتوی کتی مشکی، دامن‌های پردار گزینه بسیار مناسبی هستند. همچنین اکسسوری‌های با رنگ طلایی، نقره‌ای و سفید، بهترین انتخاب برای به کار بردن در ست مانتو مشکی محسوب می‌شوند. به یاد داشته باشید که انتخاب رنگ نامناسب، سبب به هم ریختگی استایل مجلسی شما خواهد شد.

 

جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023 جدیدترین مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات