دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 | ایده برای پنجره آشپزخانه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار  را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگر فضای آشپزخانه این امکان را به شما می دهد در لبه پنجره یک کانتر با عرض کم ایجاد کنید. این کانتر می تواند محل مناسبی برای نوشیدن قهوه در مقابل پنجره در روزهای برفی و بارانی باشد. همچنین می توانید ظروف و اشیا دکوری را در این بخش قرار بدهید. عرض کم این کانتر باعث می شود تا به عنوان کانتر اصلی خیلی در چشم نباشد، جاگیر نباشد و هزینه زیادی برای شما نداشته باشد.

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار ۲۰۲۳

میز ناهارخوری را پشت مبلمان راحتی قرار بدهید، با این کار نوعی تفکیک فضا ایجاد می گردد. بهتر است ناهارخوری یک حریم بین آشپزخانه و پذیرایی باشد. در خانه هایی که دارای عرض کمتری هستند می توانید میز ناهارخوری را در مجاورت با آشپزخانه و هم راستا با مبلمان قرار دهید.
شلوغی باعث می شود که زیبایی اشیا به چشم نیاید و نظر بیننده را جلب نمی کند. به همین منظور از بیش از ۲ رنگ به عنوان رنگ های اصلی استفاده نکنید. در صورت تمایل به استفاده از رنگ های بیشتر، انتخاب رنگ باید هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل باشد.
سنگ کوارتز به دلیل جنس سخت و ضد میکروب اش، بهترین انتخاب می باشد. این صفحات طبیعی و فاقد منافذ بوده؛ به همین دلیل کیفیت و ماندگاری بالایی دارند. کوارتز خش پذیر نبوده، در برابر ضربه مقاوم است و برای محیط زیست مضر نمی باشد.

 

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023 جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات