مدل کفش نامزدی جدید 2023 | زیباترین کفش عروس دنیا

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کفش نامزدی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل کفش نامزدی جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

بهتر است کفش عروسی شما با کفش های قبلی تان تفاوت زیادی نداشته باشد. در واقع روز عروسی زمان مناسبی برای تجربه های جدید نیست و توصیه می شود روال زندگی تان را دنبال کنید. شاید کفش های پاشنه بلند شیک و زیبا به نظر برسند اما فقط هنگام عکاسی در آتلیه مناسب هستند و برای یک روز پر جنب و جوش کارآیی خوبی ندارند.

مدل کفش نامزدی جدید 2023

جدیدترین مدل کفش نامزدی جدید ۲۰۲۳

قبل از اینکه کمد خود را پر کنیم از انواع کفشهای رنگارنگ باید دقت کنیم برای کاربردهای مختلف چه کفشی مناسب است؟ و بنا به آن نیاز کفش خریداری کنیم. کفش مناسب برای کار ، ورزش ، مجالس زسمی و نیمه رسمی متفاوت هستند و برای هرکدام بایستی انتخاب جداگانه ای داشته باشید.
اکثر خانمها رنگ کفش مجلسی خود را با رنگ لباس مجلسی ست می کنند که این در نوع خود کار خوبی است. ولی بهتر است رنگ کفش متضاد رنگ لباس باشد.
لباس های عروسی به قدری بلند هستند که در شب عروسی کمتر کسی کفش شما را می بیند. حتی وقتی هم که نشسته هستید انگشتان پای شما به سختی دیده می شوند، چه برسد به اینکه کسی بخواهد زیبایی یا زشتی کفش شما را تشخیص دهد. کنجکاو ترین فامیل ها هم به سادگی نمی توانند مدل کفش شما را ببینند. بنابراین به فکر خرید کفشی ساده و راحت باشید. اگر داماد قد بلند است و شما قد کوتاهی دارید، بهتر است به دنبال کفش های پاشنه بلندی باشید که لژ یکسره دارند.

مدل کفش نامزدی جدید 2023 مدل کفش نامزدی جدید 2023 مدل کفش نامزدی جدید 2023 مدل کفش نامزدی جدید 2023 مدل کفش نامزدی جدید 2023 مدل کفش نامزدی جدید 2023 مدل کفش نامزدی جدید 2023 مدل کفش نامزدی جدید 2023 مدل کفش نامزدی جدید 2023 مدل کفش نامزدی جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات