مدل مانتو مازراتی جدید 2023 | مدل مانتو مجلسی بلند کرپ مازراتی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو مازراتی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو مازراتی جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

پارچه های کرپ مازراتی معمولاً از نوع وارداتی با کیفیت هستند، به همین علت ممکن است قیمت بالاتری نسبت به دیگر پارچه ها داشته باشند. معمولاً خانم ها مانتوهایی با پارچه کرپ مازراتی را در مراسمات مهم و مجالس خود را بر تن می کنند. متریال متفاوت مانند پشم، ابریشم و پلی استر برای تولید آنها به کار می رود. به همین علت این نوع پارچه می تواند دارای وزن های متفاوتی هم باشند.

جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023

جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید ۲۰۲۳

مازراتی از جمله پارچه های پرکاربرد کرپ است که با استفاده از نخ های تابدار و یکسری فرایندهای شیمیایی تولید می شود و بافت ضخیم و پر تراکمی دارد. به نخوی که در بین پارچه های کرپ از همه ضخیم تر است. از اینرو برای فصول سرد سال بسیار مناسب و پر کاربرد می باشد.
پارچه مبلی مازراتی به صافی پارچه مازراتی مانتویی نیست. پارچه مبلی مازراتی پارچه ای با خواب کم می باشد و روی آن دانه های ریز و کوچکی، همچنین خطوط درهم تنیده ای مانند نقطه دارد. از جمله ویژگی های این پارچه، تنوع رنگی بالاست که باعث کاربرد فراوان آن در در دکوراسیون و فضای داخلی شده است.
جالب است بدانید که پارچه مازراتی در انواع طرح دار هم موجود است. به طور کلی این نوع پارچه ها به علت ایستایی بسیار خوبی که بر روی بدن دارند، مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. طرح های بسیار متنوعی از پارچه های کرپ مازراتی برای دوخت مانتو لباس مجلسی، شلوار، کت و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل مانتو با پارچه کرپ مازراتی طرح دار کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. البته تجربه ثابت کرده است که این نوع پارچه های کرپ مازراتی طرح دار هم مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو مازراتی جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات