مدل موی دم اسبی مجلسی 2023 | عکس مدل موی دم اسبی موج دار

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند  مدل موی دم اسبی مجلسی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل موی دم اسبی مجلسی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل موی دم اسبی واقعاً می تواند باعث سردرد شود. سردرد ناشی از مدل موی دم اسبی نوعی آلودینیا است، یعنی امری عادی عامل درد است. موها به درد حساس نیستند، اما در زیر فولیکول های مو عصب هایی وجود دارد که کشش زیاد می تواند آن ها را تحریک کند و این عصب ها می توانند درد را حس کنند.
وقتی موهای خود را دم اسبی می بندید پوست سر ممکن است تحت فشار بسیار زیادی قرار گیرد، به خصوص اگر موهای پرپشتی داشته باشید. این درد بروز و تا گردن و پشت ادامه پیدا می کند. این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که وقتی موهای خود را دم اسبی می بندید آن همه مو را به زور بالا نگه می دارید و با این کار عصب های حسی را بیش از پیش فعال می کنید. از طرفی هم اغلب از یک کش بسیار کوچک برای بستن موهای خود استفاده می کنیم.

جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023

جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی ۲۰۲۳

قبل از اینکه هر مدل زیبایی با دم اسبی خود ببندید دقت کردن به قسمت پایه ی آن روی سر خیلی مهم است و یکی از جالبترین روش ها برای اینکار اینست که همیشه موقع بستن دم اسبی چانه تان را بالا بگیرید. وقتی چانه ی شما بالا باشد قسمت پشت سر شل می شود بنابراین وقتی سرتان را به حالت نرمال برمی گردانید قسمت دم اسبی سفت تر و تنگ تر می شود.
برای داشتن یک دم اسبی جذاب و شلوغ شامپوی خشک را روی موها اسپری کنید. سپس موها را شانه کشیده و با کف دستتان آن ها را نرم کنید. در قسمت مرکزی سرتان آن را به صورت دم اسبی بسته سپس برای قسمت بسته شده هم باز شانه کشیده و دم اسبی را دو قسمت کنید و مویتان را به انتهای آن ببافید. از انگشت اشاره و شست برای شل کردن موها به وسیله ی جدا کردن قسمت های کوچک از قسمت بافته شده استفاده کنید. حالا یک مدل جذاب و شلوغ دارید.

جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023 جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023 جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023 جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023 جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023 جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023 جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023 جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023 جدیدترین مدل موی دم اسبی مجلسی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات