طرح ناخن جدید 2023 | طراحی ناخن اسپرت شیک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل طرح ناخن جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های طرح ناخن جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

زمانی که به دنبال مکان مناسب برای لاک زدن ناخن های خود هستید، جایی را انتخاب کنید که تمیز است و سطح صاف و پایداری دارد. یک میز ثابت یا میز اشپزخانه بهترین گزینه برای انجام اینکار هستتند. مطمئن شوید که زیر دست خود از حوله یا دستمال کاغذی استفاده می کنید. در این شرایط لاک ناخن باعث کثیف شدن سطوح نمی شود. همچنین به خاطر داشته باشید که اتاق شما باید تهویه مناسبی داشته باشد. بوی حاصل از لاک و لاک پاک کن می تواند برای سلامتی مضر باشد.

جدیدترین طرح ناخن جدید 2023

جدیدترین طرح ناخن جدید ۲۰۲۳

بیس کات یا لاک پایه علاوه بر اینکه از ناخن‌های شما محافظت می‌کند، یک سطح صاف برای پذیرش لاک آماده می‌کند. لاک پایه باعث می‌شود که سطحی چسبنده در ناخن ایجاد شود و لاک برای مدت بیشتری به ناخن‌ها بچسبد. بیس کات خوب، حاوی مرطوب‌کننده برای ناخن است. فقط اطمینان حاصل کنید که حتما از لاک پایه باکیفیت از برندهای معتبر استفاده کنید.
ایده های ساده و در عین حال زیبایی برای طراحی ناخن در منزل وجود دارد که شما می توانید با کمترین هزینه و تمرین، آن ها را روی ناخن های خود پیاده سازی کنید. اگر تمایل دارید ناخن هایتان را در منزل طراحی کنید، در ادامه پیشنهادهای جذابی را برای شما گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شوند.
خانم هایی که رنگ پوست شان روشن است، انتخاب های بیشتری برای رنگ لاک دست هایشان دارند. برای این کار می تواند به سراغ رنگ هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد بروید تا ناخن ها درخشان تر به نظر برسند.

جدیدترین طرح ناخن جدید 2023 جدیدترین طرح ناخن جدید 2023 جدیدترین طرح ناخن جدید 2023 جدیدترین طرح ناخن جدید 2023 جدیدترین طرح ناخن جدید 2023 جدیدترین طرح ناخن جدید 2023 جدیدترین طرح ناخن جدید 2023 جدیدترین طرح ناخن جدید 2023 جدیدترین طرح ناخن جدید 2023 جدیدترین طرح ناخن جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات