مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 | پردهای ساده و شیک پذیرایی جدید

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند  مدل پرده جدید برای پذیرایی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل پرده جدید برای پذیرایی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

جنس پارچه، همانند رنگ آن در ایجاد حس و حال متفاوت، موثر است. حتما تجربه کرده اید که پرده هایی نظیر کتان، پنبه و یا تور، حال و هوای دکوراسیون را فرح بخش و شاداب می سازند. در کنار این پرده های ضخیم تر، مانند مخمل، حس اشرافی گری در سالن های پذیرایی ایجاد می کنند.

جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023

جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی ۲۰۲۳

در خرید پرده، گام اول، محدود نمودن انتخاب هاست. طوریکه هدف از خرید و اتاق مدنظر مشخص شود. همچنین عواملی همچون بهره مندی از نور روز و میزان استفاده از پرده نیز باید تعیین شود. برای مثال شما در اتاق نشین، نسبت به اتاق خواب، به نور روز بیشتری نیاز دارید. بنابراین جنس پرده اتاق نشیمن را می بایست از الیاف نازکتری انتخاب کنید که می توانند نور بیشتری از خود عبور دهند. در حالیکه پرده های ضخیم و آستردار، برای بخش اتاق خواب بهترند.
رنگ ها در دو طیف سرد و گرم، ماهیت فضا را تحت شعاع قرار می دهند. در حالیکه رنگ های گرم، در ایجاد جوی گرم و صمیمی موثرند، رنگ های سرد، موجب بزرگ دیده شدن فضاهای کوچک می شوند. علاوه بر این جهت قرار گیری پنجره می تواند در انتخاب رنگ، راهگشا باشد. در پنجره های که رو به جنوب قرار می گیرند، انتخاب رنگ های سرد و خنثی، گزینه بهتری است. اما در پنجره های رو به شمال، پرده های مخملی در تونالیته گرم و تیره، می تواند موجب درخشش و گرمی فضا شود.

جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023 جدیدترین مدل پرده جدید برای پذیرایی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات