مدل موی مصری 2023 | مدل موی مصری به چه صورتی میاد

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل موی مصری ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل موی مصری را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل موی مصری یکی از مدل های قدیمی و پرطرفدار برای خانم‌هاست. این مدل مو هم برای موهای بلند و هم برای موهای کوتاه استفاده می‌شود که هرکدام زیبایی خودشان را دارند. مدل مو مصری به چند نوع تقسیم می‌شود که شامل مصری ساده، مصری کوتاه، مصری فانتزی (موی چتری کوتاه)، مصری مدل ژان پییر، و مصری مدل صوفیا می‌باشد.

جدیدترین مدل موی مصری 2023

جدیدترین مدل موی مصری ۲۰۲۳

مو را بشویید. دقیقاً مانند یک هنرمند که بوم نقاشی جدیدش را آماده می کند، شما هم قبل از کوتاهی به موی تمیز احتیاج دارید. موی کثیف، حاوی مواد بسیاری است که اجازه نمی دهد، شما دقیق پایان کار خود را برانداز کنید. شامپو و نرم کننده مناسب، استفاده کنید. شامپوهای بسیار متنوعی برای تمامی موها وجود دارد؛ اعم از: شامپو برای موهای خشک، چرب، معمولی، رنگ شده، آسیب دیده و غیره. بنابراین متناسب با موی خود شامپو انتخاب کنید. اگر موهای حالت دار، گره گره یا ژولیده ای دارید، از شامپوی نرم کننده یا اسپری آن استفاده کنید. مسلماً نمی خواهید، موقع شانه زدن موها گیر کنند یا کنده شوند.
تکنیک برش های تکه ای: در این تکنیک از حرکت برای کم کردن وزن مو استفاده می شود. این تکنیک زمانی استفاده می شود که کوتاهی تمام شده باشد و می تواند با موی خشک یا خیس انجام شود.
کوتاهی مو با تیغ. از تیغ برای کم حجم کردن مو استفاده می شود. گاهی اوقات از تیغ به عنوان قیچی برای کوتاه کردن کل مو استفاده می شود.

جدیدترین مدل موی مصری 2023 جدیدترین مدل موی مصری 2023 جدیدترین مدل موی مصری 2023 جدیدترین مدل موی مصری 2023 جدیدترین مدل موی مصری 2023 جدیدترین مدل موی مصری 2023 جدیدترین مدل موی مصری 2023 جدیدترین مدل موی مصری 2023 جدیدترین مدل موی مصری 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات