مدل مو کوتاه مجلسی 2023 | مدل موی کوتاه برای عروسی رفتن

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند  مدل مو کوتاه مجلسی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مو کوتاه مجلسی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

موهای خود را از قد چانه کوتاه تر نکنید، زیرا صورت را چاق تر نشان می دهد. مدل موهایی که روی فرق سر کمی پف می کند یا پف و فر دادن جلوی موها در اطراف گردن می تواند چهره شما را زیباتر کند. این مدل مو بسیار مناسب صورت های گرد می باشد.

جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023

جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی ۲۰۲۳

استفاده از یک مدل موی گرد کوتاه دخترانه برای صورت مربع شکل توصیه می شود، چراکه مدل موی گرد زنانه باعث ملایم تر دیده شدن زوایای صورت می شود. جالب است بدانید که چتری های بلند هم می تواند برای صورت های مربعی مناسب باشد. البته چتری کم یا موهای کمی که روی صورت بیایند هم برای شما انتخابی مناسب است. علاوه بر این ها مدل هایی که روی فرق سر پف می کنند و برجسته می شوند هم برای شما انتخاب خوبی به شمار می آیند. اگر چانه بزرگی دارید، می توانید با آوردن موها به صورت لایه لایه روی صورت کاری کنید که بزرگی چانه کمتر به نظر برسد.
همچنین می توانید یک موی بلند فرفری را تا کمرتان داشته باشید، این نوع چهره ها معمولا می تواند هر نوع مویی را داشته باشند، یک کوتاهی زاویه دار انجام دهید که مکمل چانه شما باشد، چتری های صاف و یا موج دار نیز باعث جذابیت بیشتر شما خواهد شد.
مدل موی کوتاه پیکسی را امتحان کنید، یک مدل پشت کوتاه می تواند گردی صورت شما را کم کند ، اگر یک مدل موی بلندتر می خواهید، یک مدل موی لایه لایه داشته باشید و موهایتان را موج دار کنید، اگر واقعاً طرفدار سبک های جدید هستید، سعی کنید آن را به سبک آشفته درست کنید و یا لایه های جلو موهای خود را بلندتر از پشت موهایتان کنید.

جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات