گوشواره نقره زیبا 2023 با طراحی زیبا بلند/ کوتاه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل گوشواره نقره زیبا ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. رنگ فلز نقره، براقیت این فلز پرکاربرد و جذاب، آن را در کنار سنگ های نیمه قیمتی، مناسب جهت ساخت انواع زیورآلات با قیمتهایی مناسبتر از زیورآلات طلا کرده است.فلز نقره مرسوم در جواهرسازی نقره استرلینگ نام دارد و آلیاژی از ۹۲.۵ درصد نقره و ۷.۵ درصد مس است. نقره استرلینگ نقره استاندارد جواهرسازی است و بیشتر زیورآلات نقره با این آلیاژ تولید می‌شوند.  از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های گوشواره نقره زیبا را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

گوشواره نقره زیبا

جدیدترین گوشواره نقره زیبا ۲۰۲۳

نقره اصل جنس نرم و صافی دارد و به صورت یک ­دست است؛ اما برعکس آن نقره‌های تقلبی به شکل پوسته‌پوسته شده هستند و جنس نرمی هم ندارد. همچنین یکی از خصوصیات نقره اصل این است که بعد از گذشت زمان، رنگ آن تیره می‌شود. نقره می‌تواند ۹۵% از نوری که به آن تابیده می‌شود را بازتاب دهد.
زیورآلات از جنس نقره استرلینگ با کد .۹۲۵ یا ۹۲۵ مهر می‌شوند که نشان می‌دهد در ساخت آنها از ۹۲.۵ درصد نقره خالص استفاده شده است. هر مصنوعی که کمتر از این مقدار نقره در خود داشته باشد، نمی‌تواند رنگ طبیعی نقره را حفظ کند. اگر کد جواهرات نقره روی آنها حک نشده یا معلوم نیست، از فروشنده بپرسید از نقره چند درصد در ساخت محصول موردنظر شما استفاده شده است.همانطور که می دانید، نقره خالص بسیار نرم است و این نرمی به عنوان ضعف این فلز، آن را برای ساخت زیورآلات، گوشواره نقره و ظروف نقره ای نامناسب می کند. ظروف فلزی حکاکی شده از نقره و زیورآلات زیبایی که با دست حکاکی شده اند، همگی بر روی آلیاژ نقره و مس انجام گرفته.

گوشواره نقره زیبا

گوشواره نقره ساده

گوشواره نقره زیبا

گوشواره نقره جدید

گوشواره نقره زیبا

قیمت گوشواره نقره زرد

گوشواره نقره زیبا

گوشواره نقره دخترانه

گوشواره نقره زیبا

گوشواره نقره فیروزه

گوشواره نقره زیبا

گوشواره نقره ای

گوشواره نقره زیبا

قیمت گوشواره نقره ۹۲۵

گوشواره نقره زیبا

گوشواره نقره دیجی کالا

گوشواره نقره زیبا

 

گوشواره نقره زیبا

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات