کتونی ونس جدید 2023 | عکس از مدل کتانی ونس دخترانه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کتونی ونس جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کتونی ونس جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگر فکر می‌کنید که کفش‌های ونس تنها مختص به فصول گرم سال می‌شوند، سخت در اشتباه هستید. کفش‌های ونس ساق‌دار بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به این مدل کفش در فصول سرد سال است. اما کفش‌های ونس ساق‌دار را چگونه بپوشیم؟ این کفش‌ها از مدل‌های کلاسیک ونس به حساب می‌آیند که با تیپ‌های فشن و خیابانی به خوبی ست می‌شوند. کافی است که از استایل‌هایی که تا به اینجای متن گفتیم ایده بگیرید و این ونس‌های ساق‌دار را به بهترین شکل ست کنید.

جدیدترین کتونی ونس جدید 2023

جدیدترین کتونی ونس جدید ۲۰۲۳

کفش ونس با طرح‌های خاص مثل کفش ونس پلنگی و شطرنجی، برای استایل‌های خیابانی مناسب‌تر هستند. ممکن است حس کنید که شلوار مناسبی برای ست کردن با این ونس‌ها پیدا نمی‌کنید، اما این تصور اشتباه است. اگر طرح‌های استایل شلوار با کفش‌ ونس مناسبی به کار روند، ظاهر بسیار جذابی برای شما می‌سازند. این کفش‌ها را با شلوارهای مشکی یا سفید نپوشید؛ به جای آن از آبی یا سبز تیره استفاده کنید.
کفش‌های ونس سفید معمولا انتخاب افراد اهل فشن و سلبریتی‌ها است. البته از آنجایی که تمیز نگه داشتن ونس‌های سفید کار آسانی نیست، کمتر کسی این رنگ را انتخاب می‌کند؛ اما اگر سختی تمیز نگه داشتن این کفش‌ها را به جان بخرید، استایل‌های جذابی را با این کفش تجربه خواهید کرد. پیش از هر چیز باید بگوییم که شلوارهایی با رنگ خنثی در کنار کفش‌های ونس سفید ست جذابی می‌سازند. البته ونس‌های سفید با شلوارهای جین و کتان نیز به خوبی ست می‌شوند.
کفش‌های ونس معمولاً کفش‌های کژوالی هستند و در جواب این که کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم، باید گفت شلوارهای کژوال مثل جین با این کفش فوق‌العاده می‌شوند. بنابراین بهتر است که رنگ‌ها و مدل‌های مختلف جین را با این کفش‌های جذاب آزمایش کنید و ببینید که با کدام یک استایل جذاب‌تری دارید.

جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023 جدیدترین کتونی ونس جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات