بازیگر نقش عاطفه خواهر رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی

0

بازیگر نقش عاطفه خواهر رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی

قاتل ساحل در پوست شیر کیست توهین کارگردان به شعور مخاطب

عاطفه خواهر رضا در سریال پوست شیر گفته میشود که همه بلا ها را او بر سر نعیم آورده است و از نعیم کینه زیادی به دل دارد.

عاطفه خواهر رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست

به نظر میرسد که عاطفه در قدیم عاشق نعیم بوده و قرار بوده ازدواج کنند و روزی که خانه اش آتش میگیرد و در اتش سوزی گرفتار میشود نعیم او را از آتش نجات میدهد (درحالی که صورتش سوخته و آتش سوزی را از چشم نعیم میداند) و در نهایت نعیم با لیلا ازدواج میکند و عاطفه به شدت کینه به دل میگیرد و میخواهد از نعیم انتقام بگیرد و به همین دلیل برادرش رضا پروانه را مامور این کار میکند.

رضا پروانه زمینه های تله گذاشتن برای نعیم را فراهم میکند و باعث میشود که نعیم عصبانی شده و “نریمان” را به قتل برساند تا او را به چوبه دار بکشاند و همچنین ساحل را به قتل میرساند تا حسابی از او انتقام گرفته باشد.

رضا پروانه همان پوست شیر است که خود را شیر نشان میدهد در حالی که گرگ است و لباس شیر پوشیده است.

هنوز مشخص نشده بازیگر نقش عاطفه کیست و تا به حال او معرفی نشده و فقط رضا پروانه برای همسرش توضیح داده که نعیم خواهرش را از اتش سوزی نجات داده و به او مدیون است.

صدرا هم مشکوک است

نفر بعدی که شک مخاطب به سمت او می‌رود صدرا است، گر چه که صدرا دلیل کافی به ما نمی‌دهد که می‌تواند دزد ساحل باشد. شاید هم بهزاد! نقشی که بابک کریمی آن را اجرا می‌کند، کاراکتری که تقریبا در بخش زیادی از داستان غایب است. آخرین شک شاید دوست صدرا باشد، کسی نمی‌داند.

سریال پوست شیر در قسمت ابتدایی‌اش تمام مولفه‌های فیلمفارسی را در خودش داشت و بعدتر هم آکنده از همین مولفه‌ها بود، حتی تا پایان فصل دوم و آن پیچش زنده شدنِ ساحل . داستان سریال پیرامون یک جنایت می‌گذرد و الگوی فیلمساز برای نشان دادن این فضا بر اساس حل معما به صورت مرحله به مرحله است. پلات اصلی سریال بر اساس این شکل گرفته است که ۲ گروه پلیس و منتقمان خون ساحل به دنبال عاملان این جنایت بودند و رقابت برای زودتر رسیدن به سرنخ‌ها تبدیل به یک مسابقه ناخواسته میان این دو گروه شد. نعیم و دوستش رضا پروانه و صدرا از یک سو و سرگرد محب مشکات و همکارانش از دیگر سو معمای قتل ساحل را تبدیل به یک رقابت کردند.

نظرات