تعبیر خواب طلا | دیدن طلا در خواب چه تعبیری دارد؟

0

دیدن طلا در خواب نشانه چیست؟ در ادامه این مقاله انواع تعابیر و معانی مختلف درباره تعبیر خواب طلا در را مطالعه میفرمایید. با خبرینا همراه باشید.دیدن طلا در خواب می‌تواند نشانه‌ی ثروت مالی و چیزهای ارزشمند مادی باشد. دیدن سکه‌های طلا در خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تغییرات درونی باشد که در حال رخ دادن هستند و برای عزت نفس و/ یا رشد معنوی‌تان اهمیت زیادی دارند.

تعبیر خواب طلا

دیدن خواب در مورد طلا

باید بدانید که تعبیر طلا چندان خوشایند نیست اما در ادامه نظر انواع پیامبران و دانشمندان را مشاهد میفرمایید.

 

خواب لباس‌های طلادوزی شده
اگر خواب ببینید لباس‌های طلادوزی شده به تن کرده‌اید نشانه‌ی روحیه‌ی مثبت است. این خواب یعنی اینکه دوستان و عزیزان‌تان به شما کاملا احترام می‌گذارند. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که در آینده‌ی نزدیک، رویدادهایی اتفاق خواهد افتاد که برای شما شادمانی و لذت همراه خواهد داشت.

پشیمانی از فروختن ساعت طلا
ساعت طلا در عالم خواب اغلب نمادی منفی به شمار می‌رود، چون ظاهرا پیش بینی کننده‌ی از دست دادن اموال یا کم شدن ارزش اموال در واقعیت است. در واقع، ظاهر زیبا و گرانقیمت ساعت بیانگر معنی متضادی است، یعنی مشکلاتی در زمینه‌ی پول و چیزهای با ارزش برای‌تان پیش خواهد آمد. با وجود این، فروختن ساعت در خواب می‌تواند به معنی از بین بردن چنین احتمالی باشد. این می‌تواند یا از طریق راه‌های پیشگیرانه مانند خرید بیمه یا فروش اقلام با ارزش در ازای پول نقد، باشد یا اینکه دیگر به آن اشیاء علاقمندی نداشته باشید. در هر صورت، روشن است که تفکر مجدد شما به نوعی آشکارسازی وضعیت ذهنی‌تان است، که نشان می‌دهد مطمئن نیستید آیا بهتر است از آن چیزها یا احساسات دست بکشید یا نه. به تصمیم گیری رسیدن ممکن است زمان ببرد، بنابراین باید با آرامش عمل کنید و فقط از چیزهایی جدا شوید که در نبودشان احساس ناراحتی نداشته باشید.

تعبیر خواب طلا

از نظر محمد ابن سیرین
از نظر ابن سیرین دیدن طلا در خواب برای مردان تعبیرش غم ، اندوه ، و ناراحتی است؛ اما برای زنان خوشی وشادی است.
از نظر ابن سیرین اگر کسی در خواب، طلا پیدا کند و یا از شخصی طلا دریافت کند؛ تعبیرش بر این است که ممکن است مجبور به پرداخت دیه و یا تاوان چیزی باشید. ممکن است این تاوان در زمینه مالی و کاری برای شما باشد. همچنین امکان دارد که کسی از شما خشمگین و عصبانی شود. در کل مراقب باشید و احتیاط کنید!
اگر در خواب بببنید که پاهایتان از نقره و طلا پوشیده شده است، تعبیرش مال و اموال بسیار است.
اگر زن باردار خواب طلا ببیند، تعبیرش اشاره به فرزندش دارد. این خواب بیانگر این است که با تولد این نوزاد بسیاری از مشکلات شما رفع می شود و قدم این نوزاد بسیار پر خیر و با برکت است. خرسند باشید که خداوند هدیه بزرگی به شما بخشیده است!

از نظر لوک اویتنهاو
از نظر لوک اویتنهاو اگر کسی در خواب ببیند که در حال ذوب کردن طلا بود، به این معناست که به آسایش مادی می رسد. اگر از نظر مالی در تنگنا هستید ان شاالله رفع می شود!
اگر در خواب طلا پیدا کردید، تعبیر آن ارث و میراث است.
اگر در خاک به دنبال طلا می گشتید، نشان از آن است که خوشبختی غیر منتظره و ناگهانی در انتظار شماست. از جایی که فکرش را نمی کنید گشایشی برایتان رخ خواهد داد.
اگر در خواب دیدید که طلای شما را دزدیدند، به این معناست که خبرهای بدی دریافت خواهید کرد؛ اما به فال نیک بگیرید ان االله ختم به خیر می شود!
به عبارت دیگر اویتنها می گوید طلا در خواب نشان از علاقه و وابستگی به چیز های بی ارزش است.
اگر طلای خود را گم کردید، تعبیرش خیانت است. ممکن است یا خودتان به کسـی خیانت کنید و یا از اطرافیان خیانتی ببینید.
اگر در خواب بهای چیزی را با طلا پرداختید و یا چیزی خریدید و به جای پول طلا دادید و یا حتی طلای خود را جایی گرو و امانت دادید تعبیرش به بحث و جدال با دوستانتان است. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید.
اگر دیدید که به خودتان طلا آویزان می کنید، هشدار می دهد که احتیاط را در تمام کارهایتان فراموش نکنید.
اگر در خواب طلا هدیه گرفتید و یا هدیه دادید، تعبیرش شرمندگی و پشیمانی است. مراقب اعمال و گفتارتان باشید.

تعبیر خواب طلا

تعبیر خواب طلای شکسته
در رابطه با دیدن طلای شکسته در خواب، برخی از معبرین غربی تعابیری را برای دیدن النگو، دستبند و گردنبند شکسته عنوان کرده‌اند.
النگوی شکسته: اگر در خواب خود النگوی شکسته‌ای را دیدید، این رویا به یک مشکل یا چالش ذهنی اشاره دارد که لازم است آن را در زندگی خود حل کنید. شما احتیاج دارید تا قبل ازآنکه تصمیم نهایی بگیرید دوباره فکر کنید.
دستبند شکسته: دیدن دستبند شکسته در خواب نشان دهنده خواست‌ها و آرزوهایتان است که می خواهید در آینده بدان دست یابید. شما انرژی زیادی را در این راه صرف می کنید و حتی خود را برای رسیدن به آنچه می خواهید به خطر می اندازید.
گردنبند شکسته: تعبیر خواب گردنبند شکسته نشان دهنده فقدان ارتباط شما با افراد و محیط اطرافتان است. دوستی در تلاش است که شما را از تصمیم بدی که در ذهن دارید باز دارد. شما در حال بروز دادن خشم و نگرانی فروخورده خود هستید. شما در حال حاضر این احساس را دارید که آرزوها و رویاهایتان نقش بر آب شده است. برای درک بهتر این رویا به تعبیر خواب گردنبند رجوع نمایید.

تعبیر خواب جستجوی طلا در دل خاک: خوشبختی بـه ناگهان بـه شـما روی خواهد کرد.

۳. تعبیر خواب پیدا کردن طلا در خواب، نشانه آن اسـت کـه در کسب افتخار و ثروت با توانایی پیروز خواهید شد.

۴. اگر در خواب طلا گم کنید، علامت آن اسـت کـه در اثر سهل انگاری بهترین فرصت را در زندگی خود از دست می دهید.

۵. یافتن رگه ای طلا در خواب، علامت آن اسـت کـه بـه شهرتی پر دردسر دست خواهید یافت.

۶. اگر خواب ببینید تصمیم دارید در معدن طلا کار کنید، نشانه آن اسـت کـه می‌کوشید از حقوق دیگران دفاع کنید. باید مراقب باشید رسوایی در محیط خانوادگی راه نیابد.

 

نظرات