بیوگرافی سارا صبری بازیگر و صداپیشه و همسرش + عکس و سوابق

0

سارا صبری بازیگر و صداپیشه ایرانی میباشد و تجربه فعالیت در برنامه مهمونی را دارد در این برنامه صداپیشگی و بازیگری را بر عهده داشته است.

بیوگرافی سارا صبری

بیوگرافی سارا صبری بازیگر و صداپیشه و همسرش + عکس و سوابق

بیوگرافی سارا صبری

سارا صبری سالها به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت داشته است و تجربه صداپیشگی را در کارنامه دارد.

فعالیت در برنامه مهمونی

مجموعه عروسکی و کمدی «مهمونی» تازه‌ترین ساخته ایرج طهماسب است که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. در این برنامه هم آقای طهماسب با عروسک‌های جدید داستان‌های بامزه‌ای دارد. در دیوار به دیوار خانه، یک تالار عروسی است و کارکنان تالار با آقای طهماسب رفاقت و رفت‌وآمد دارد. «سهیلا خانم»، «کته خانم»، «نوروز» و خیلی از شخصیت‌های جدید، کارکنان تالار هستند. آقای طهماسب دوستان جدیدی دارد اما همچنان باید مانند برنامه‌های گذشته خرابکاری‌های این دوستان را چاره کند.

بیوگرافی سارا صبری بازیگر و صداپیشه +عکس و سوابق

در مجموعه «مهمونی» مانند دیگر آثار ساخته شده توسط ایرج طهماسب، از شخصیت‌های عروسکی‌ استفاده شده است و به همین جهت باعث می‌شود تا کودکان و خردسالان هم از مخاطبان این سریال باشند.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در این سریال شخصیت‌پردازی عروسک‌ها کمی متفاوت است و در دیالوگ‌های آن‌ها از الفاظ نامناسبی استفاده می‌شود که تماشای آن مناسب کودکان نمی‌باشد و امکان الگوپذیری و تقلید از آن‌ها توسط کودکان وجود دارد.

بیوگرافی سارا صبری بازیگر و صداپیشه +عکس و سوابق

 

آقای طهماسب هم در ابتدای برنامه متذکر می‌شود که این برنامه برای بزرگسال ساخته شده است و مخاطب آن‌ها هستند. به همین خاطر ممکن است محتوا و شوخی‌‌های برنامه برای کودکان قابل درک نباشد.

نظرات