بیوگرافی و عکسهای لی لی جین کالنیز بازیگر

0

لی لی جین کالنیز (Lily Jane Collins) (زاده ۱۸ مارس ۱۹۸۹) بازیگر سینما و تلویزیون، مدل و نویسنده آمریکایی – انگلیسی است. او دختر موسیقیدان انگلیسی فیل کالینز است و در ساری(Surrey)
انگلستان به دنیا آمده است. اولین نقش وی به عنوان بازیگر در سن دو سالگی و برای بازی در مینی سریال ساخت بی‌بی‌سی به نام Growing Pains بود. لی‌لی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی در رشته روزنامه‌نگاری سخن‌پراکنی تحصیل کرده است و در زمان نوجوانی نیز برای مجلاتی مانند هِفده، وگ نوجوانان و لس آنجلس تایمز مقاله می‌نوشته است. مجله گلامور پس از اینکه او در سال ۲۰۰۷ از سوی شنل(Chanel) برای پوشیدن یکی از لباس‌های این شرکت در هتل دی کریون انتخاب شد از وی به عنوان برترین مدل سال یاد کرد.

 بیوگرافی لی لی جین کالنیز

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

تولد: ۱۸ مارس ۱۹۸۹ ‏
سن: ۳۲ سال
علامت خورشید: برج حوت
کشور تولد: انگلستان
متولد: ساری،گیلفورد
شهرت: بازیگر، مدل، نویسنده
قد: ۵′ ۵″ اینچ (۱.۶۵ سانتی متر)
همسر: چارلی مک داول(۲۰۲۰ تا اکنون)
پدر: فیل کالینز
مادر: جیل ترولمن

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

 

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

لی لی جین کالنیز کیست؟

لیلی کالینز بازیگر و مدل محبوب بریتانیایی-آمریکایی است. این ستاره که از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ التحصیل شده است، به لطف پدر موسیقیدان مشهورش، فیل کالینز، از دو سالگی وارد دنیای بازیگری و مدلینگ شده است. بیشتر مردم نمیدانند که لیلی کالینز در دوران جوانی به روزنامه نگاری علاقه داشت، اما سرنوشت برنامه های دیگری برای او داشت. پس از تحصیل، او ابتدا به عنوان نویسنده برای مجلات محبوب نوجوانان مانند “Teen Vogue” و “Seveteen” توجه خود را به خود جلب کرد. کمی بعد، او میزبانی کمپین های سیاسی تحت حمایت نیکلودئون را آغاز کرد. او اولین بازیگری خود را در یک فیلم سینمایی با عنوان “سمت کور” انجام داد، قبل از اینکه نقش اصلی را در یک فیلم اکشن و هیجان انگیز دریافت کند. اما این نقش سفید برفی در «آینه آینه» بود که راه را برای آینده ای درخشان او در هالیوود هموار کرد. به عنوان یک مدل، لیلی کالینز برای چندین برند مدلسازی کرد و افتخارات زیادی دریافت کرد. مجله اسپانیایی «Glamour» پس از انتخاب شدن توسط برند «Chanel» برای پوشیدن یکی از لباس‌های خود، عنوان «مدل بین‌المللی سال» را به او داد. در سال ۲۰۰۸، او در «جوایز هالیوود جوان» به عنوان «یکی برای تماشا» انتخاب شد.
کالینز همچنین در فیلم درام «Okja»  در کنار جیک جیلنهال و تیلدا سوینتون نقش آفرینی کرد. این فیلم توسط بونگ جون هو کارگردانی شده است.

 

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

 

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

زندگی شخصی لی لی جین کالنیز

او سه برادر ناتنی دارد. در حالی که سیمون کالینز و نیکلاس از ازدواج اول پدرش به دنیا آمدند، متیو کالینز از ازدواج سوم او متولد شد.
کالینز در نوجوانی از یک اختلال خوردن رنج می‌برد که بعداً در کتاب خود با عنوان «No Shame, No Regrets, Just Me» فاش کرد.

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

اولین تست او برای نقش بلا در «گرگ و میش» (۲۰۰۸) بود، اما کریستن استوارت این نقش را دریافت کرد. همچنین، او برای نقش سفید برفی برای «سفید برفی و شکارچی» تست داد، اما یک بار دیگر نقش را به استوارت باخت.
او در فهرست “زیباترین زنان جهان” توسط مجله “People” در سال ۲۰۱۲ در رتبه چهارم قرار گرفت.

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

همسر لی لی جین کالینز

لیلی جین کالینز همیشه در مورد روابط عاشقانه خود رازدار بوده است. او دوست دارد زندگی شخصی خود را از دید پاپاراتزی ها و مجلات دور نگه دارد. او دوست دارد دور از دردسر و حاشیه باشد. او در مصاحبه ای گفت که ترجیح می دهد از رسوایی ها و درام های صنعت فیلم دور باشد. با این حال، گفته شد که در سال ۲۰۱۲ با جیمی کمپبل باور (Jamie Campbell Bower) رابطه داشته است.
این زوج در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند. در همان سال، این بازیگر به رسانه ها گفت که راحت نیست که زندگی شخصی خود را به طور عمومی افشا کند.
در سال ۲۰۱۵، این بازیگر تمایل خود را برای ازدواج با باور پس از اینکه یک بار دیگر وصلت کردند، ابراز کرد.

آشنایی با کارگردان و نویسنده آمریکایی در سال ۲۰۲۰

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

بیوگرافی لی لی جین کالنیز

عکسی از مراسم عروسی لی لی با چارلی مک داول

بعد از اتفاقاتی که در بالا گفته شد لی‌لی کالینز با فردی دیگر به اسم چارلی آشنا شد و در سپتامبر ۲۰۲۰ نامزدی خود با چارلی مک‌داول کارگردان و نویسنده آمریکایی را اعلام کرد. آن‌ها در سال ۲۰۲۱ با یکدیگر ازدواج کردند.

نظرات