بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

0

لیندا کیانی بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت میباشد لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شده و دارای یک خواهر و ۴ برادر است. او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی

لیندا کیانی بازیگری و کارهای هنری را با حضور در کلاس های بازیگری تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز نمود . وی همچنین در کلاس های فن بیان مرحوم سمندریان و مهتاب نصیر بود نیز شرکت کرده است. خانوادهلیندا کیانی یک خانواده هشت نفره است و او یک خواهر و ۴ برادر دارد. از همسر لیندا کیانی اطلاعاتی در دست نیست و این بازیگر محبوب کشورمان مجرد است .

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

لیندا کیانی بازیگری را با نقش کوتاهی در فیلم گارد ساحلی شروع نمود و پس از آن در سال ۸۶ و ۸۷ با بازی در مجموعه های ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان و سریال روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم توانست به خوبی شناخته شود.

نظر لیندا کیانی درباره بازی در تلویزیون

در تلویزیون نمی‌گذارند آزادانه بازی کنی و فقط از تو می‌خواهند به ساده‌ترین و نجیب‌ترین شکل ممکن بازی داشته باشی درنتیجه همه نقش‌ها یک خروجی دارند. این‌گونه از تو می‌خواهند و همین عامل نیز موجب می‌شود تا همه یک‌شکل باشند حتی نوع لباس پوشیدن همه یکسان است و هیچ تفاوتی با بقیه ندارد.

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

دلیل کم کاری “لیندا کیانی” در سینما از زبان خودش:

سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده‌ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته‌ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده‌ام.روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می‌بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می‌پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی‌آید؟

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

دغدغه وجود خدا

لیندا کیانی در مورد اینکه چرا به فسلفه علاقمند شده است اینطور گفته است: در کودکی تنها دغدغه فکری ای که داشتم وجود خدا بود. شب و روز را دنبال چگونگی وجود خدا می گشتم، هزار سوال بی جواب در اینباره داشتم که هیچ کس پاسخی برای آنها نداشت.

احساس خوشبختی

خیلی احساس خوشبختی دارم، چرا که سایه مادرم بالای سرم است. همه با هم هستیم و هر شب که می‌ خوابم خدا را شکر می‌ کنم و از بودن همه خانواده در کنار هم احساس خوشبختی دارم.

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

کارتون مورد علاقه

یکی از کارتونهای مورد علاقه ام جودی آبوت (بابا لنگ دراز) است، کارتونی که هر چند بار هم نگاه کنم برایم تکراری و خسته کننده نمی شود و هنوزم می بینم

باند بازی در سینما

بدون شک در سینما باند بازی وجود دارد و هر کسی ارتباط برقرار میکند نوش جونش اما هر کسی هم مثل من اهل رابطه نیست باید لطمه بخورد.

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست + بیوگرافی و عکس جدید بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست +بیوگرافی و عکس

نظرات