مدل کیک یلدایی با ایده و طرح های جدید و دیدنی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کیک یلدایی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. یکی از نمادهای شب یلدا هندوانه است. شما می تونید برای شب یلدا کیک به شکل هندوانه آماده کنید و علاوه بر میوه هندوانه کیک هندوانه ای هم به عنوان سنبل یلدا داشته باشید.
نکته این کیک فقط غلظت مواد کیک هست که اصلا نباید شل باشه وگرنه موادتون پخش میشه و شکل اصلی کیک به دست نمیاد پس بعد ریختن سفیده وورنگ مواد رو خیلی هم نزنین چون سفیده اب میندازه فقط در حد مخلوط شدناز این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل کیک یلدایی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل کیک یلدایی

جدیدترین مدل کیک یلدایی ۲۰۲۳

مراحل پخت کیک انار بسیار کوتاه و ساده است. شما می‌توانید کیک انار را در یک ساعت تهیه کنید. برای پخت این کیک در ابتدا یک قالب گرد را کاملا چرب کرده و کنار بگذارید. سپس در یک کاسه بزرگ، شکر و تخم‌مرغ را برای ۱۲ دقیقه، با همزن برقی هم بزنید تا مایه کیک غلیظ شود. در مرحله بعد، آرد و بکینگ پودر را به مایه کیک انار اضافه کرده و آن‌ها را به خوبی مخلوط کنید. در آخر نیز پودر وانیل را به مایه اضافه کرده و مایه را به خوبی ترکیب کنید سپس مایه کیک را در داخل فر از پیش گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید.

مدل کیک یلدایی

کیک شب یلدا ۲۰۲۳

مدل کیک یلدایی

مدل کیک شب یلدا برای عروس

مدل کیک یلدایی

قشنگ ترین کیک شب یلدا

مدل کیک یلدایی

کیک شب یلدا برای مدرسه

مدل کیک یلدایی

کیک شب یلدا ساده

مدل کیک یلدایی

کیک شب یلدا دو طبقه

مدل کیک یلدایی

تزیین کیک شب یلدا خانگی

مدل کیک یلدایی

مینی کیک شب یلدا

مدل کیک یلدایی

مدل کیک یلدایی

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات