بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس همسر واقعی

0

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس همسر واقعی

رامین در نون خ ۴

امیر سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ میباشد که تا کنون حضور موفقی در ژانر کودک داشته و حالا، در فصل چهارم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی نقش رامین فود شکارچی گرگ را ایفای نقش نموده است. به بهانه آغاز بازی امیر سهیلی در نون خ ۴ به سراغ بیوگرافی این بازیگر همراه با عکس های دیده نشده از خانواده و زندگی شخصی او می رویم تا با این بازیگر آشنا شوید

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس همسر واقعی

امیر سهیلی بازیگر نقش رامین فود در سریال نون خ ۴ میباشد او در کلبه عمو پورنگ نقش قورباغه و در محله گل و بلبل نقش بلبل خان را بر عهده داشت و در سریال نون ۴ نقش رامین را بر عهده دارد.

امیر سهیلی سالهاست در زمینه بازیگری ففعالیت دارد و بیشتر در گروه کودک و نوجوان به عنوان بازیگر طنز حضور پیدا کرده است.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس
بیوگرافی بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴

امیر سهیلی متولد ۲ شهریور ۱۳۵۱ است ، از اینکه سال تولد او چه سالی است اطلاعاتی در دست نیست

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

امیر سهیلی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «محله گل و بلبل»، برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل ۲» و فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» فعالیت داشته است.

سوابق

امیر سهیلی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در سریال ما چند نفر به کارگردانی سید فیاض موسوی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال محله گل و بلبل، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای امیر سهیلی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی سلوکی، شبنم قلی‌خانی، برزو ارجمند و اسماعیل شنگله را تجربه کرد.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

فیلم و سریالها

امیر سهیلی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم امیر سهیلی در این سال، بازیگری در برنامه محله گل و بلبل ۲ به کارگردانی احمد درویش علیپور و سریال محله گل و بلبل به کارگردانی احمد درویش علیپور محسوب می‌شود.

امیر سهیلی بازیگری که در کلبه عمو پورنگ نقش قورباغه و در محله گل و بلبل نقش بلبل خان را ایفا نموده بود، به تازگی در سریال نون خ ۴ ایفای نقش کرده است.

آقای بازیگر در استوری اینستاگرامش عکسی از اولین حضور خود در فصل چهارم سریال نون خ را منتشر نمود که موجب تحسین و تمجید داریوش فرضیایی عمو پورنگ بچه ها قرار گرفت.

در ادامه این بخش از نمناک عکس دیده نشده امیر سهیلی در نون خ ۴ را منتشر نموده ایم.

فصل چهارم سریال نون خ به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز ۱۴۰۲ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

«نون خ ۴» نام یک سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کتندگی مهدی فرجی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که برای نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ تدارک دیده شده است.

نگارش فیلمنامه فصل چهارم این سریال طنز سی قسمتی بر عهده ی امیر وفایی بوده است.

گفتنی است؛ از سال ۹۸ تاکنون، سه فصل از سریال طنز نون خ برای شبکه اول ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال نون خ ۴

پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می شود. بزرگان ده تلاش می کنند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی شوند.

سوابق

سهیلی همچنین در سال ۹۶ در فیلم سینمایی پشیونی سفید ۲ به کارگردانی جواد هاشمی بازی کرد. در این فیلم «اختاپوس» بدجنس بیماری عجیب و غریبی دارد که فقط با عصاره بدن آهوی پیشونی سفید می تواند سلامتی خود را به دست بیاورد، پس به روباه حیله گری به نام «بل بله» و دوستش دستور می دهد تا آهوی پیشونی سفید را هر طور شده پیدا کنند و پیش او بیاورند. از طرفی دیگر، مادر آهوی پیشونی‌سفید نیز برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش،ٰ پس بگیرد …

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس همسر واقعی

این بازیگر سابقه نقش آفرینی در سریالی غیر از کودک و نوجوان را نیز در کارنامه خود دارد و در سال ۹۶ در سریال کوبار حضور یافت. این مجموعه که فریدون حسن پور آن را کارگردانی کرده درباره معلمی جوان است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می‌شود. این معلم مجبور است که یک سال در یک دبیرستان دورافتاده در منطقه ای کوهستانی زندگی کند. اما او در ادامه سریال با یک پزشک دوست می‌شود که در آن منطقه به تنهایی زندگی می‌کند…

امین فود در سریال نون خ

امیر سهیلی در سریال نون خ نقش رامین فود را بازی کرده است. او فردی است از ده پایین که با دختری به نام نقره از ده بالا ازدواج کرده و به هم روستایی‌هایش پشت کرده است حالا هم روستایی های او درگیر گرگ سفیدی شده اند که رامین فود می تواند او را بکشد و آنها را نجات دهد. حالا رامین با نقشه وارد روستا شده است. او اسیر دست اهالی ده بالا شده تا دامهای ده پایین را بکشد و آنها را محتاج ده بالا کند و ….
این اولین تجربه بزرگسال امیر سهیلی است و یکی از شخصیت‌های محوری نیز هست.

زندگی شخصی امیر سهیلی

امیر سهیلی اصلتا کرد است و بازیگری را هم با گروه عمو پورنگ آغاز کرده است. او در برنامه عمو پورنگ نقش قورباغه را داشت و با صدای قورباغه می خواند. او یک دختر به نام رسپینا دارد که با پدرش در عمو پورنگ هم بازی بوده است و نقش بلبل خان را بازی کرده است. البته امیر سهیلی زندگی متاهلی دارد اما اطلاعاتی از همسرش در دسترس نیست.

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس

خانواده امیر سهیلی

امیر سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون اصالتا کرد تبار می باشد، سعید آقا خانی کارگردان نون خ که بیشتر بازیگران این سریال را از بین هنرمندان کردتبار انتخاب نموده، این بار نیز به سراغ امیر سهیلی بازیگر کرد سینما و تلویزیون رفت، امیر سهیلی به نظر می رسد در سریال نون خ ۴ نقش شکارچی گرگ را ایفا نموده است.

امیر سهیلی که در تلویزیون و در کنار عموپورنگ نقش سلطان، قورباغه و بلبل خان را ایفا کرده، در خانواده ای ۵ نفره به دنیا آمده، این بازیگر سال ها پیش پدرش را از دست داده است و یک خواهر به نام نجمه و یک برادر بزرگتر از خود به نام مجتبی دارد.

نظرات