گروه ماکان بند پشت مینا وحید را خالی کرد؟ انتقادها بالا گرفت

12

به گزارش خبرینا؛ بعد از حضور جنجالی و حاشیه ساز مینا وحید بازیگر سریال جزیره که اتفاقا در آن همبازی امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند نیز است بر روی صحنه کنسرت این گروه و اتفاقات جنجالی که پیش آمد ماکان بند با انتشار بیانیه ای در کنسرت بعدی خود از این بازیگر اعلام برائت کرد.

ماکان‌ بند علیه مینا وحید بیانیه داد

بعد از اتفاقات صحنه کنسرت توسط مینا وحید، گروه ماکان بند نسبت به این اتفاق سکوت نکرد و پیش از آغاز اجرایشان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، ویدیویی برای حاضران در سالن پخش شد که در این ویدیو امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را می‌خواند که در راستای انتقاد از حرکت خانمِ بازیگر در کنسرت‌شان بود.

در خلاصه این بیانیه که برای حاضران در کنسرت خوانده شد آمده:

متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی در عملی غیر اخلاقی و خلاف عرف جامعه و قوانین برگزاری کنسرت، همه ما را متاثر کرد.

بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید موسسه آوازی نو و گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم می‌نماییم و همه مخاطبان و همراهان عزیزی که در کنسرت‌های این موسسه حضور دارند را به رعایت قوانین و احترام به فرهنگ ایرانی و اسلامی دعوت می‌کنیم.

پر واضح است که رفتار این شخص در کنترل هنرمندان گروه ماکان و عوامل برگزاری نبوده است. در پایان از همه شما همراهان عزیز که با حضور خود در تمامی کنسرت‌های موسیقی از هنرمندان حمایت می‌کنید، سپاسگزاریم.»

گروه ماکان بند پشت مینا وحید را خالی کردند؟

بعد از انتشار این ویدیو اعلام برائت و بیانیه تند ماکان بند از مینا وحید، انتقاد ها نیز به این گروه بالا گرفته است. تعداد بسیاری از کاربران با اعلام اینکه گروه ماکان و شخص امیر مقاره خانم مینا وحید را به این کنسرت دعوت و سپس به بالای سن دعوت کرده اند نباید این گونه پشت این بازیگر را خالی می کردند!

کاربری در زیر ویدیوی بیانیه ماکان بند نوشته :

بدجور نگران (پول) لغو مجوزها هستند. خوب اگه پشیمونید چرا اصلا میکروفن دادی بهش؟ مگه تو مجوز صادره ننوشته نباید به کسی میکروفن بدی حتی نوازنده ها؟

کاربری دیگر نوشته است:

آخی دل شکسته شدند بندگان خدا _ نون به نرخ روز خوری مد شده _ تا امثال شجریان ها ممنوع الکار باشند این ها قد علم میکنند متوهم هم میشن با سلیقه ی اجباریه تلقین شده سطح پایین به مردمی که مجبورند انتخاب تون کنند _ من اصلا این خانم رو یکبار هم کاراشو ندیدم و طرفدار شون هم نیستم گروه موسیقی شما هم به طبع عام و اجبار به سلیقه رو ابتذال جامعه است اما جدای از کار و حرفه میتونستید شجاع و مرد باشید.

رفتارهای عجیب مینا وحید در کنسرت ماکان

بر کسی رفتارهای عجیب و مینا وحید در کنسرت ماکان بند پوشیده نیست، در زیر تصاویری از بالا رفتن مینا وحید به روی صحنه کنسرت ماکان بند را می بینید:

لباس و پوشش مینا وحید در کنسرت ماکان بند در ویدیوی منتشر شده

مینا وحید در حال صحبت کردن با تماشاچیان در کنسرت ماکان بند با حالتی عجیب!

واکنش های بسیار به ماجرای ماکان بند و مینا وحید

واکنش های بسیاری به این ماجرا شده و تقریبا در هر خبری که مربوط به ماجرای ماکان بند و مینا وحید باشد می توانید نظرات منفی و منتقد به این ماجرا را ببینید. البته عده ای نیز بر این باورند که موضوع خاصی رخ نداده است و چون مینا وحید بازیگر زن بوده حساسیت ها بالا رفته است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا ماکان بند نباید این بیانیه را می خواند؟ با ما در میان بگذارید.

12 دیدگاه در “گروه ماکان بند پشت مینا وحید را خالی کرد؟ انتقادها بالا گرفت

  1. ناشناس گفت:
    ۷
    ۵

    به نظر من نباید گروه مکان این بیانیه رو می خوند
    و اون خانم هم کار زشت ونادرستی نکردند وفقط لباسشون بالا رفت.
    اما باید به این نکته هم توجه کنیم که این بیانیه رو برای این خوندن که از کار بیکار نشن

    1. ماکانی گفت:
      ۱۲
      ۳

      چرا انقد زود قضاوت میکنید.
      اتفاقا گروه ماکان کار خوبی کردن. یا شما فن خانم مینا وحید هستین یا از دوستانشون که گزینه دوم قطعا نادرسته 😉 چرا میگین کارشون نادرست نبوده؟؟
      لباسش که بد بود اون حرکت زشت هم که بالا استیج زدن. شما که از هیچی خبر ندارین پس دهنتونو ببنید و حرفی نزنین

  2. م گفت:
    ۲
    ۱

    همه شون کار درستی میکنن فقط این ماها هستیم که کار بدی میکنیم.

  3. Parsa گفت:
    ۱
    ۱۳

    من این طرفدار این خانم نیستم ولی خب مست کرده حالش تو خودش گ نیس .امیر مقاره نمیدونم چرا اینقدر طرفدار داره ؟!این جور آدما که قشنگ پشت خالی میکنن یه مشت بیشعور هستن این مرد لیاقت انسان بودن رو نداره

  4. یاسمین گفت:
    ۳
    ۸

    خداییش بازیگرا خواننده ها بی جنبه شدن واقعا که چی دارم بگم

  5. ناشناس گفت:
    ۸
    ۱

    من طرف ماکان بند هستم

  6. بی نام گفت:
    ۶
    ۱

    این پیامم رو اونایی که به ماکان بند توهین میکنن
    بگم که زر اضافی نزنین مثلاً اونی که میگه امیر مقاره نمیدونم چقدر طرفدار داره. به تو چه جای تورو تنگ کرده و میگه این مرد لیاقت انسان بودن رو نداره ببین لطفاً ساکت شو تو حق نداری درباره رهامیر چیزی بگی

  7. ناشناس گفت:
    ۱

    اهااااییییی ساکت شین اونای که که میان زر میزنن ی مشت ادم بی کار نشستن توهین میکنن البته زر اضافی نزنید به دیگران البته ربطی نداره که به توچه واینکع میکید ماکان پشت اون زن بیشور رو خالی کرده درست حرف بزنید ساکت شو توحق نداری به هیچ عنوان درباره ماکان من ورهامیرم قربونشون برم من اخههه چیزی بگی

  8. ناشناس گفت:
    ۱

    لطفا دوست عزیز لطفا زر اضافی نزنید این پیامم رو قشنگ بخونید این پیام رو برای اون کسای که به ماکان من توهین میکنن بگم که زر اضافی نزنید مثل اونی که میگه نمیدونم چرا امیر مقاره رهام هادیان اینقدر طرفدار داره اتفاقا رهامیرم وماکانم با لیاقتت هستن مهربون ترین عشق ترین همه وجودم هستن حالا خفه شو دوست عزیز به تو ربطی نداره که چقدر طرفدار داره دیگه حق نداری درباره رهامیرم چیزی بگی

  9. ناشناس گفت:
    ۱

    هیچ کس حق ندارد در مورد ماکان حرفی بزند و بهشون توهین کنند اگه شما خودتون جای رهامیر بودن چیکار میکردین به نظرم رهامیر کار درستی کردن دمشون گرم ایشالله زودتر کسایی که چشم دیدن رهامیر رو ندارن کورشن

  10. 🎵مکانی🎵 گفت:

    کار اون زشت بوده من امیر دستشو میزاره جلوی صورتش ببین تو ناشناس زودقضاوت نکن من معلوم طرف ماکان رو می گیرم ماکانی ام میمونم تاابد امیر پسر جذاب بچه خودم

  11. 🎵مکانی🎵 گفت:

    شما وقنی نبودین نیاید این کدو ورور نکیند طرف دارشون نیستید گمشو برو فضولی نکن بچه تو وایه این کارا خیلی کو چولو یی

نظرات