تعبیر خواب شنا | دیدن شنا در خواب چه تعبیری دارد؟

0

دیدن شنا در خواب نشانه چیست؟ در ادامه این مقاله انواع تعابیر و معانی مختلف درباره تعبیر خواب شنا در را مطالعه میفرمایید. با خبرینا همراه باشید. وقتی درباره شنا صحبت می شود، آب، خطر، لذت، استخر و… هم در ذهن ما تداعی خواهد شد. طبق جزئیات دیده شده در خواب، رویای شما نیز تعبیر متفاوتی پیدا خواهد کرد. برخی از تعابیر این رویا عبارت است از: سعادت و کامروایی، رهایی از مشکلات و غم، موفقیت و پیروزی، آرامش، مصیبت و گرفتاری، موانع و دشواری ها و …خواب شنا کردن بدون تلاش. اگر در خواب ببینید که بدون تلاش در حال شنا کردن هستید، چنین رویایی ممکن است نشان‌دهنده‌ی موفقیت شما در روزهای آینده باشد، احتمالا یک پروژه یا فعالیت طولانی مدت را به پایان خواهید رساند.

تعبیر خواب شنا

دیدن خواب در مورد شنا

باید بدانید که تعبیر شنا چندان خوشایند نیست اما در ادامه نظر انواع پیامبران و دانشمندان را مشاهد میفرمایید.شنا کردن در آب گل‌آلود. خواب شنا کردن در یک رودخانه‌ی گل‌آلود، یک نشانه‌ی منفی است و نشان می‌دهد که ممکن است به زودی خبر بدی به دست‌تان برسد، شاید حتی زمانی که در سفر هستید. خواب دیدن در مورد شنا کردن با حیوانات. اگر در خواب ببینید که با بعضی از حیوانات مانند نهنگ یا دلفین شنا می‌کنید، چنین رویایی ممکن است تغییراتی را در زندگی شما نشان بدهد.
این خواب همچنین ممکن است نشان‌دهنده‌ی انرژی زیادی باشد که در حال حاضر دارید.
گاهی اوقات دیدن خواب شنا کردن با حیوان نشانه‌ای است برای این‌که توجه بیش‌تری به نیازهای دیگران داشته باشید و فقط خودتان را در نظر نگیرید.

از نظر محمد ابن سیرین
از نظر محمد ابن سیرین شنا کردن در عالم رویا نشانگر زندگی کردن می باشد، اما زندگی کردن شما زندگی درست و خداپسندانه ای نیست. شما بسیار حیله گر هستید و با مردم به نیرنگ و حیله رفتار می کنید. شیوه ای که برای معیشت انتخاب کرده‌اید شیوه مکر و فریب می باشد.
اگر در خواب دیدید که هنگام شنا کردن در آب صاف و زلالی غرق شدید، این خواب تعبیرش میانه می باشد.در عزت و احترام و مقام دنیوی غرق خواهید شد و بسیار فرد معتبری می شوید.

با کسی شنا کردن در خواب. اگر در خواب ببینید که با کسی شنا می‌کنید، چنین رویایی نشانه‌ی بسیار خوبی است. این رویا ممکن است نشان دهد شما دوستان بسیار قابل اعتمادی دارید. خواب شنا کردن و غرق شدن. اگر در خواب ببینید که مشغول شنا کردن هستید و ناگهان غرق می‌شوید، چنین رویایی ممکن است نشان‌دهنده‌ی برخی از مشکلاتی باشد که نمی‌توانید بر آن‌ها غلبه کنید. به همین دلیل قادر نخواهید به برخی از کارهایی که در حال حاضر مشغول انجام‌شان هستید، پایان دهید. خواب دیدن در مورد عدم توانایی رسیدن به ساحل. اگر در خواب ببینید که در حال شنا کردن هستید اما هرچه تلاش می‌کنید به ساحل نمی‌رسید، چنین رویایی ممکن است نشانه‌ای از تاخیر باشد. شاید با موانع موقتی روبرو می‌شوید، که ممکن است رسیدن به یک سری از اهداف را به تعویق بیندازد.

تعبیر خواب شنا

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی
از نظر مطیعی تهرانی اگر کسی در خواب ببیند که در آبی زلال و صاف شنا می کرد، رویای وی سمبلی از غسل تعمید و مبرا شدن و پاک شدن از ناپاکی ها و گناه و معصیت می باشد. حتی این رویا می تواند نمادی از باروری روحی کامل باشد؛ به این معنا که فرد پس از گذر از یک دوره پاکسازی، آمادگی لازم را برای باروری های جدید به دست آورده است. وی با یک تفکر بسیار باز و روشن از تمام ناپاکی ها و پلیدی ها خودش را دور کرده و به اصطلاح از خواب زمستانی بیدار شده است. اکنون به زندگی با دید دیگری نگاه می‌کند و دوست دارد که زندگی اش را مطابق میل خودش تغییر دهد.

از نظر آنلی بیتون
اگر در خواب دیدید که در مکانی خیلی آسان و راحت شنا می‌کردید، این خواب تفسیرش موفقیت می باشد. هر لحظه زندگی تان با موفقیت و سربلندی همراه خواهد بود.
اگر در خواب احساس کردید که هنگام شنا کردن در آب فرو می روید، این خواب به شما خبر می دهد که به زودی از بابت مشکلات و موانعی که پیش خواهد آمد، از زندگی تان ناراضی و آشفته خواهید شد.
اگر شما یک دختر جوان هستید و در خواب دیدید که همراه یکی از دوستانتان در حال شنا کردن هستید، این خواب نشان می‌دهد که شما فردی هستید که رفتاری بسیار جذب کننده دارید و با استفاده از همین ویژگی تان باعث می شوید که دیگران نسبت به شما علاقه مند شوند.
از نظر وی شیرجه زدن در عالم رویا نشان می‌دهد که شما در تلاش و سعی هستید که به عمق یک موقعیت بسیار حساس در زندگیتان پی ببرید. در واقع سعی دارید که این اتفاق را ریشه یابی کنید و عوامل و عواقب آن را بررسی کنید. در واقع آب در عالم رویا نشانگر ضمیر ناخودآگاه شما می باشد. شما در حال جستجو در ضمیر ناخودآگاهتان می باشید. شاید به دنبال این می گردید که ببینید کجای کار اشتباه کرده که چنین اتفاقی برای شما رقم زده شده است‌.
اگر شما یک خانم هستید و در خواب دیدید که در آب پاک اما کف آلود در حال شنا کردن بودید، این خواب رویایی مثبت و نیکویی می باشد. به زودی به یکی از بزرگترین آرزوهای قلبی تان دست خواهید یافت و از این بابت به رضایتمندی می‌رسید.اگر در خواب دیدید که در آب گل آلودی در حال شنا کردن بودید، این خواب تعبیرش خوب نیست و باید منتظر تجربه‌های بسیار سخت و طاقت فرسا باشید. زندگی‌تان کمی به هم می‌ریزد اما امیدتان را از دست ندهید، چرا که دوباره شرایط نرمال خواهد شد.
اگر شما خانم هستید و در خواب دیدید که در حال شنا کردن با همسرتان هستید، این رویا به شما نوید می‌دهد که به زودی به یکی از شیرین‌ترین و نخستین آرزوهای خودتان دست خواهید یافت.
اگر در خواب دیدید که در حال شنا کردن زیر آب بودید، این خواب نشانه ای از تقلا کردن و تلاش شماست. همچنین شما زیر فشار دلواپسی و اضطراب های زیادی قرار گرفته اید.

تعبیر خواب شنا

شنا کردن بر خلاف جهت و جریان آب
اگر در خواب دیدید که در حال شنا کردن بر خلاف جهت جریان آب بودیدف این خواب اصلاً تعبیرش خوب نیست و در واقع نشانه و علامت بدی می باشد. در اغلب موارد این رویا از مشکلاتی خبر می دهد که شما در راه رسیدن به اهدافتان تجربه خواهید کرد. این اهداف برای شما ارزش بسیاری دارد و دوست ندارید که هیچ بهانه‌ای برنامه‌ های شما را خراب کند. اما متاسفانه این خواب به شما می گوید که مشکلاتی در راه می باشند که شما هیچگونه پیش‌بینی در مورد آنها نکرده‌اید و هنگام روبرو شدن با آنها بسیار غافلگیر و شگفت زده خواهید شد. بهتر است مراقب باشید و برای هر چیزی خودتان را آماده کنید.‌ از جنبه مثبت این خواب به شما یک نوید می دهد که قادر خواهید بود با موفقیت به انتهای این راه برسید. گاهی مواقع این رویا می تواند از نگرانی‌های شما نشأت گرفته باشد. بیشتر لحظه ها با خود مرور می کنید که آینده شما به چه صورت خواهد بود و انتهای این راه با چه صحنه ای مواجه خواهید شد. نگران نباشید و مطمئن باشد که لحظات خوشی در نهایت در انتظار شما خواهد بود.

شنا کردن در رودخانه
اگر در خواب دیدید که در حال شنا کردن در رودخانه بودید، این خواب نشان می‌دهد که شما به عشق کسی گرفتار شده اید و دیوانه وار او را می‌خواهید. این عشق شاید بتواند زندگی شما را به مرز نابودی بکشاند. به حدی به این شخص دل بسته اید که مسئولیت های اصلی و مسیر درست زندگی تان را فراموش کرده اید و دوست دارید که همه لحظات و دارایی زندگی تان را وقف این شخص کنید. این کار بسیار اشتباه است. سعی کنید به خودتان بیایید و زندگی احساسی تان را از روند طبیعی زندگی تان دور نگه دارید. هر چیزی زیاد از حد و افراط آن به شما ضربه خواهد زد. شما اولویت‌های دیگری هم در کنار زندگی عاطفیتان خواهید داشت و بهتر است که همه زمانتان را به یک اولویت در زندگیتان اختصاص ندهید. همانقدر که به مسائل عاطفی تان اهمیت می دهید به بقیه جوانب زندگی باید رسیدگی شود.

نظرات