تعبیر خواب شکستن دندان | دیدن دندان در خواب چه تعبیری دارد؟

0

دیدن دندان در خواب نشانه چیست؟ در ادامه این مقاله انواع تعابیر و معانی مختلف درباره تعبیر خواب شکستن دندان در را مطالعه میفرمایید. با خبرینا همراه باشید. از نظر فروید، تعبیر خواب افتادن دندان به سرکوبی یا سرخوردگی جنسی و اشتیاق برای بزرگ شدن مربوط می‌شود. این نوع خواب‌ها بیشتر در قبل و بعد از دوره‌های بلوغ جسمی و یا ذهنی فرد اتفاق می‌افتد.
دیدن دندان در خواب اشاره به موضوعاتی همچون پرخاشگری، دفاع، توانایی ما برای “با چنگ و دندان چسبیدن به زندگی”، توانایی ما برای بدست آوردن آنچه می‌خواهیم، سخنانی که از دهانمان خارج می‌شوند یا “فرو داده می‌شوند”، نحوه‌ی حضور ما در اجتماع دارد. این رویا می‌تواند نشانه‌ای از سن و سال فرد رویابین نیز باشد. (مثلا دیدن دندان‌های شیری و غیره)

تعبیر خواب شکستن دندان

دیدن خواب در مورد دندان

باید بدانید که تعبیر دندان چندان خوشایند نیست اما در ادامه نظر انواع پیامبران و دانشمندان را مشاهد میفرمایید. از نظر فروید، تعبیر خواب افتادن دندان به سرکوبی یا سرخوردگی جنسی و اشتیاق برای بزرگ شدن مربوط می‌شود. این نوع خواب‌ها بیشتر در قبل و بعد از دوره‌های بلوغ جسمی و یا ذهنی فرد اتفاق می‌افتد.
دیدن دندان در خواب اشاره به موضوعاتی همچون پرخاشگری، دفاع، توانایی ما برای “با چنگ و دندان چسبیدن به زندگی”، توانایی ما برای بدست آوردن آنچه می‌خواهیم، سخنانی که از دهانمان خارج می‌شوند یا “فرو داده می‌شوند”، نحوه‌ی حضور ما در اجتماع دارد. این رویا می‌تواند نشانه‌ای از سن و سال فرد رویابین نیز باشد. (مثلا دیدن دندان‌های شیری و غیره)

تعبیر دیدن دندان در نظر محمد ابن سیرین
اگر در خواب دیدید که بخش و یا قسمتی از دندان شما دچار شکستن شده است، تعبیر آن نشانگر این است به شما و یا یکی از افراد بسیار نزدیکتان آسیب، زیان و ضرری می‌رسد، به دردسر‌های عظیم می‌افتید و روی ناخوش زندگی خودش را به شما نشان می‌دهد و سبب نگرانی و پریشانی خواهد گردید.
اگر در خواب دیدید که به یکی از دندان‌های پیشین و یا جلویی شما ضربه‌ای وارد شد و دچار شکستگی گردید، نشانگر این است افرادی با شما به مخالفت و ستیز می‌پردازند، کینه و کدورت بینتان جدایی انداخته و درگیری و جنگ پیش خواهد آمد. ریشه‌های این دشمنی محکم بوده و اطرافیان مورد اعتمادتان هم باعث و بانی آن خواهند بود.
اگر در خواب دیدید که دندانتان شکست، و این شکستگی به حدی بود که باعث از بین رفتن کامل آن گردید، نشان‌دهنده‌ی این است که شما به بیماری، رنج و سختی دچار خواهید گشت و هیچ تکیه‌گاهی به جز خدا و هیچ راهی به جز توکل نمی‌یابید. این سختی‌ها به شما درس‌های زیادی می‌دهند. هر‌چند زندگی را به کامتان تلخ خواهند کرد.

خواب افتادن دندان ممکن است نوعی یادآوری برای یک یک رخداد مشابه در زندگی کنونی شما باشد. وقتی خواب می‌بنیید که دندان شما افتاده است، نسبت به پیشرفت خود در زندگی حساس‌تر شوید، روش‌هایی را برای بالا بردن تجربه خود برای انجام دادن کارهای مهم زندگی پیدا کنید. برای تصمیم‌گیری در موقعیت‌های مهم زندگی با دیگران مشورت داشته باشید. بیشتر از از حدود گذشته خود تلاش کنید. مرز‌های موفقیت را با تلاش زیاد رد کنید.

تعبیر خواب شکستن دندان

تعبیر دیدن دندان در نظر کارل گوستاو یونگ
از نظر روان‌شناسی تعبیر شکستن دندان در خواب، بیان‌کننده و نشان‌دهنده‌ی اعتقادات، باور‌ها و افکار صاحب خواب می‌باشد و بعدی از شخصیت او را در عالم واقع آشکار می‌کند.
اگر در خواب دیدید که دندان‌ شما شکست. بیانگر این است که شما احتیاج دارید که بیشتر و بهتر خود را بشناسید و دلیل و منشأ رفتار‌های خود را فهمیده تا برای اصلاح آن‌ها دست به عمل و اقدامی مناسب بزید.
وابسته و سربار دیگران بودن هویتی به شما نمی‌بخشد بلکه از شما فردی ضعیف و ترسو می‌سازد که جرأت رویارویی با خود واقعیش را ندارد و می‌کوشد تا پشت دیگران پنهان شود. ادامه دادن این رویه استقلال شما را به خطر انداخته و موجب میشود در صورت بروز مشکلات شخصی، به‌جای حل آن‌ها، فرار نموده و به دیگران پناه ببرید.
اگر در خواب دیدید که دندان شما شکست و یا افتاد، و این اتفاق با درد و خونریزی همراه بود، نشانگر این است که شما موانعی را بر سر راهتان احساس می‌کنید که این گره‌ها و سدها موجب می‌شوند تا مواردی را در زندگی از دست بدهید. این موارد می‌تواند از دست دادن و دور شدن از عزیزانتان باشد، می‌تواند از کف دادن مال، ثروت و دارایی‌ای باشد که با سختی آن را کسب نموده و برای به‌دست آوردنش تلاش کردید، همچنین احتمال دارد به عافیت و سلامت شما مربوط شود که مورد تهدید قرار گرفته و سبب بیمار شدنتان خواهد شد.
اگر در خواب دیدید که دندان فرزند و اولاد شما شکست، بیانگر این است که به‌زودی خبر‌های تلخی به شما خواهد رسید که شما را ناراحت، غمگین و افسرده خواهد کرد.

تعبیر خواب شکستن دندان

اگر ببینید که دندان یا دندان هایتان کف دست یا بر روی زمین ریخته ولی با خاک کثیف نشده و گم نشده است ، یکی از اقوام شما دچار ضعف یا آسیب می شود.اگر دندان به خاک آلوده شده و گم شده ، یکی از اقوام شما میمیرد.تعبیر دیدن دندان کرم خورده ای که درد کند ، درگیری و گرفتاری با دشمن است. اما اگر فقط درد دندان را داشت ، دچار مشکل و بدهی می شوید. تعبیر دیدن دندان های سفید و براق ، زندگی باشکوه خانوادگی است.تعبیر دیدن دندان های کثیف و زشت ، از سمت خانواده به او غم و اندوهی خواهید رسید. تعبیر درد و متورم شدن دندان کرسی ، اختلاف و مشکل با همسر است.

 

دندان نیمه شکسته
اگر در خواب دیدید که دندانتان نصفه و نیمه شکسته است بیانگر این است که یکی از اعضای خانواده و کسی که به او دلبستگی و علاقه‌ی شدیدی دارید، بیمار خواهد شد. در صورتی‌که این دندان نیمه شکسته از فک بالاییتان باشد، این فرد مرد است و اگر دندان نیمه شکسته را در فک زیرین خود مشاهده کردید، نشان‌دهنده‌ی این است که فرد مورد نظر مؤنث بوده و یکی از زنان نزدیکتان می‌باشد. دیدن دندان نیمه شکسته در عقب دهانتان بیانگر این است که شخص بیمار می‌تواند پدر، مادرو یا همسرتان باشد و دندان‌های جلو نشانگر بیماری خواهر، برادر و فرزندتان خواهد بود.

 

نظرات