مدل رنگ لایت مو برای سال جدید 2023 – 1402

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل رنگ لایت مو ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. رنگ و لایت مو از خدمات کاملاً تخصصی محسوب می شود. در نگاه اول رنگ کردن مو یک کار ساده است اما وقتی به عمق آن دقت کنیم متوجه می شویم که این کار نیاز به دقت و تبحر بالایی دارد. اگر از دسته کسانی هستید که در گذشته موهای خود را به واسطه تکنیک های بی رحمانه دکلره سوزانده اید، اصلاً نگران نباشید. شما می توانید از خدمات رنگ و لایت مو کمک بگیرید. دقت کنید که این خدمات به شما کمک می کند تا بتوانید در ابتدا موهای خود را سالم کنید و سپس به سراغ رنگ مورد علاقه خود بروید.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل رنگ لایت مو را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل رنگ لایت مو

جدیدترین مدل رنگ لایت مو ۲۰۲۳

موادی که استفاده می شود باید مرغوب باشد. در این راستا مواد مورد استفاده اغلب وارداتی بوده و تست سلامت را طی کرده است. استفاده از مواد غیر اصل و فیک در سالن ما به هیچ عنوان دیده نمی شود. این موضوع در راستای احیا مو و کراتین مو نیز صدق می کند.
کافیست عکسی که دوست دارید را به تیم تخصصی رنگ و لایت مو ما نشان دهید. در ابتدا موهای شما از نظر سلامت سنجیده می شود. حجم مو و میزان مواد مورد نیاز برای آن ارزیابی می شود. سپس مشاوره های زیبایی شناسی در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید بهترین رنگ را انتخاب کنید.
موها نیاز به نفس کشیدن دارند. خدمات احیا مو و کراتین مو کمک می کند تا پیش از رنگ کردن، موهای آسیب دیده نفسی تازه کنند و احیا شوند. این خدمات توسط مجهزترین دستگاه ها صورت می گیرد. از تکنیک های بی نظیر احیا برای از بین بردن زبری موها استفاده می کند.

مدل رنگ لایت مو

عکس هایلایت مو

مدل رنگ لایت مو

لایت مو جدید

مدل رنگ لایت مو

رنگ مو هایلایت روشن جدید

مدل رنگ لایت مو

رنگ مو لایت روشن

مدل رنگ لایت مو

مدل مش و هایلایت مو

مدل رنگ لایت مو

مدل مش و هایلایت مو

مدل رنگ لایت مو

مدل رنگ و مش موی کوتاه

مدل رنگ لایت مو

مش هایلایت مو

مدل رنگ لایت مو

رنگ مو هایلایت عروس

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات