مدل کیف مجلسی شیک 2023 | شیک ترین کیف مجلسی زنانه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کیف مجلسی شیک ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل کیف مجلسی شیک را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

وقتی لباس‌تان طرح دارد، بهتر است سراغ کیفی بروید که ساده است. وقتی هم کیف طرح داری انتخاب می کنید باید لباس ساده بپوشید. اینطور نیست که اگر این قانون را موقع انتخاب کیف مجلسی زنانه رعایت نکنید، فاجعه رخ بدهد؛ اما واقعیت این است که ترکیب ساده و طرح‌ دار معمولاً شیک‌تر از طرح‌ دار و طرح ‌دار است.

جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023

جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک ۲۰۲۳

کیف دستی زنانه معمولا کوچکتر از سایر مدل کیف هاست و نوع زیپی، دکمه دار و باز آن اغلب طراحی و تولید می شود. البته اغلب کیف های دستی نیز بند نازک دوشی قابل اتصال و جدا کردن دارند که مطابق با نیاز و سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید.
برخلاف گذشته که اغلب فرم کیف مجلسی زنانه، مستطیل شکل بود؛ به تازگی کیف ها در اشکال مختلفی همچون دایره و هلالی، مثلثی و شش ضلعی و بیضی و سایر فرم ها طراحی می شوند. اینکه شما چه طرح و شکلی را انتخاب می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد.
مدل کیف مناسب برای هر فردی با هر اندامی فرق می‌کند. بنابراین پیش از خرید کیف زنانه باید اندام خود را بشناسید تا بتوانید متناسب با اندام خود کیف بخرید. اگر شما خانم قد بلندی هستید. دست شما در انتخاب کیف کاملاً باز است و بنابراین نگرانی از این بابت ندارید. شما می‌توانید با خیالی آسوده سراغ هر مدل کیفی که خواستید برید. فقط افرادی که قد بلند لاغر اندام هستند، این نکته را در نظر بگیرند که سراغ کیف‌ های خیلی کوچکتر نروند؛ چرا که بیشتر آنها را بلندتر نشان خواهد داد. در مقابل خانم‌ هایی که دارای اندام ریز و قد کوتاه هستند از خرید کیف‌ های بزرگ خودداری کنند و به بهانه اینکه وسایل زیادی دارم که باید در کیف خود جای دهم سراغ خرید کیف زنانه بزرگ نروید و با این کار به تیپ و استایل خود ضربه وارد می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم که این دسته از دوستان سراغ کیف‌های کوچک و دوست داشتنی بروند

جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023 جدیدترین مدل کیف مجلسی شیک 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات