مدل رنگ رژ لب 2022 ترند شده بین خانم های اهل مد

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل رنگ رژ لب ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. رژ لب ها تنوع رنگ نامحدودی دارند و بسیاری از افراد در هنگام خرید آن دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند که کدام رنگ برایشان مناسب تراست. کسانی که پوست روشنی دارند، می توانند از هر رنگ قرمزی، حتی قرمز های جیغ و درخشان استفاده کنند. ولی هرگز نباید از رژ لب هایی با رنگ های خیلی روشن و یا با هاله زرد استفاده کنند، چون این رنگ ها پوستشان را بی حال و بی روح نشان می دهد. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین مدل رنگ رژ لب را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل رنگ رژ لب 2022

جدیدترین مدل رنگ رژ لب ۲۰۲۲

اگر می‌خواهید لب‌های شما کوچک‌تر به نظر برسد سایه‌های تیره مانند قرمز، زرشکی و آلبالویی را انتخاب کنید و از رنگ‌های روشن برای بزرگ‌تر نشان دادن کمک بگیرید.
پیشنهاد ما برای این افراد استفاده از رنگ‌های بنفش، قرمز تیره، نارنجی پر رنگ و قهوه‌ای روشن است. هر یک از طیف‌های مختلف این چند رنگ را روی مُچ دست خود بمالید و اختلاف رنگ آن را با پوست بسنجید و رنگی که کم‌ترین اختلاف را دارد انتخاب کنید. مگر اینکه بخواهید تضاد زیادی در سبک خاصی از آرایش به وجود آورید.
رنگ‌های رژ لبی که معمولا با پوست سفید یا صورتی روشن خوب به نظر می‌رسند عبارتند از: صورتی روشن، مرجانی (صورتی مایل به نارنجی)، هلویی و رنگ قرمز خاکی هستند.

مدل رنگ رژ لب 2022

اگر به آرایش چشم دودی (اسموکی) علاقه دارید رژ لب‌های رنگ خنثی مانند کرم، گلبهی و کالباسی انتخاب مناسبی برای آرایش لب است. این رنگ به بزرگ دیده شدن لب‌ها کمک می‌کند.
شیک‌ترین و محبوب‌ترین رنگ رژ دخترانه که حتی در بین بانوان مسن نیز طرفدار دارد، رنگ رژ لب کالباسی، گوشتی و کرمی است. از این رنگ ها می توان همیشه و همه جا استفاده کرد.
دختران با رنگ پوست سبزه می‌توانند رژ لب با رنگ مرجانی، صورتی پر رنگ، قرمز روشن، بنفش قرمز و بیشتر رنگ‌های دیگر به جز رنگ قهوه‌ای را برگزینند.

مدل رنگ رژ لب 2022

رنگ رژ لب هلویی

مدل رنگ رژ لب 2022

رنگ های رژ لب

مدل رنگ رژ لب 2022

بهترین مارک رژ لب

مدل رنگ رژ لب 2022

مدل رژ لب

مدل رنگ رژ لب 2022

انواع رنگ رژ لب با شماره

مدل رنگ رژ لب 2022

اسم رنگ رژ لب

مدل رنگ رژ لب 2022

رنگ رژ لب برای پوست گندمی

مدل رنگ رژ لب 2022

رنگ رژ لب کالباسی

مدل رنگ رژ لب 2022

مدل رنگ رژ لب 2022

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات