تجاوز و شکنجه دختر 16 ساله توسط 400 مرد! + عکس

0

خبرینا | یک دختر ۱۶ ساله ادعا کرده که در مدت شش ماه توسط چهارصد مرد مورد تجاوز و شکنجه روزانه قرار گرفت است. این پرونده به عنوان “تراژیک ترین پرونده در تاریخ هند” لقب گرفته است.

دختری که توسط ۴۰۰ مرد مورد تجاوز شکنجه قرار گرفته است

تجاوز و شکنجه دختر باردار

به گزارش خبرینا و به نقل از وبسایت دیلی میل؛ یک دختر ۱۶ ساله بی خانمان در هند مدعی شده که در طی شش ماه توسط ۴۰۰ مرد مورد تجاوز و شکنجه قرار گرفته است، از جمله اینکه هنگام گدایی در ایستگاه اتوبوس مجبور به انجام کارهای جنسی برای دو مامور پلیس شده است.

هفت مرد دستگیر شدند و دختر حامله است

در این پرونده جنجالی تا کنون هفت مرد دستگیر شده اند و این دختر نوجوان اهل شهر بید از ایالت ماهاراشترای هند که اکنون دو ماهه باردار است گفته که می تواند حداقل ۲۵ مرد دیگر را شناسایی کند.

زندگی دختری که به او تجاوز شد

پس از از دست دادن مادرش در کودکی، این دختر جوان در سن ۱۳ سالگی با مردی ۳۳ ساله ازدواج کرد که طبق اخبار منتشر شده این مرد نیز او را مورد آزار جنسی قرار داده بود. او همچنین مدعی است که بعد از این اتفاق به خانه پدری اش برگشته اما پدر او را به خانه راه نداده است.

بعد از این اتفاق بود که ۳ مرد این دختر جوان را مجبور به تن فروشی کردند، این موضوع را کمیته رفاه کودکان هند (CWC) تایید کرده است. نام و عکس این دختر از رسانه ها مخفی مانده است!

تراژیک ترین پرونده (تجاوز جنسی) در تاریخ

یوگیتا بایانا، فعال حقوق زنان در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده که این “تراژیک ترین پرونده (تجاوز جنسی) در تاریخ هند” است. او با ادعای اینکه پلیس نتوانسته از او محافظت کند، افزود: «این دختر هر روز شکنجه می‌شد. ما خواهان اقدام شدید علیه همه مجرمان هستیم.

عکس: یوگیتا بایانا فعال حقوق زنان و ضد تجاوز و تابلوی “متجاوزین را اعدام کنید”

پلیس چه می گوید؟

اما در بیانیه ای که دیروز توسط پلیس منتشر شد، این نیرو اعلام کرده که پرونده هایی را علیه هشت مرد که یکی از آنها نوجوان بوده، ثبت کرده است.

طبق خبرهای منتشر شده پدر، شوهر و یک قواد(دلال محبت) در میان دستگیر شدگان هستند.

این دختر ۱۶ ساله در حال حاضر باردار است اما CWC در حال بررسی درخواست برای سقط جنین است.

تعداد تجاوزهای بالا در هند

قوانین تجاوز جنسی در هند پس از تجاوز گروهی در دهلی نو در سال ۲۰۱۲ بازنگری شد، اما تعداد تجاوزات همچنان بالاست و بیش از ۲۸۰۰۰ مورد تجاوز در سال ۲۰۲۰ گزارش شده و احتمالا تعداد واقعی بیش از این حرفهاست.

عکس: تجمع زنان هندی در اعتراض به تجاوز به دختران

پلیس نیز متهم است که برای جلوگیری از جنایات خشونت‌ آمیز کوتاهی می کند و در ارائه پرونده‌های تجاوز جنسی به دادگاه اقدامات کافی انجام نمی دهد!

نظرات