دیزاین باکس سوپرایز 2023 | ایده جعبه سورپرایز تولد

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل دیزاین باکس سوپرایز ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های دیزاین باکس سوپرایز را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

می توانید داخل این جعبه ها از انواع نوشته های خاطره دار و بااحساس، تصاویر مشترک خاطره سازی که مربوط به جشن ازدواج، اول آشنایی، تولد سالهای پیش و یا سفر و …. قرار داده و به همین آسانی حلقه شدن اشک شوق را در چشمان او ببینید، در بخش وسط جعبه نیز از گل های زیبا و هدیه هایی متفاوت و متنوع می توانید بهره ببرید.
فرقی نمی‌کند که شما در حال خرید اینترنتی گل باشید یا باکس گل را به صورت حضوری تهیه کنید. در هر صورت فروشنده باید از اندازه هدیه شما مطلع باشد تا بتواند جعبه مناسبی را برای آن در نظر بگیرد. البته توجه کنید که هدیه‌ای که در باکس‌های سورپرایز قرار می‌گیرد، نباید خیلی بزرگ باشد.

جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023

جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز ۲۰۲۳

نکته مهم در تهیه جعبه گل سورپرایز توجه به سلیقه طرف مقابل است. اینکه او از چه گل‌هایی خوشش می‌آید و چه رنگی را بیشتر می‌پسندد می‌تواند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند. باکس‌های سورپرایز در طرح‌های مختلف قلبی شکل، مکعبی، گرد چندضلعی و… ارائه می‌شوند. شما باید طرح و رنگ باکس را با توجه به نوع هدیه‌تان و گل‌هایی که در جعبه قرار می‌دهید انتخاب کنید.
همان‌طور که قبلا گفتیم باکس گل سورپرایز دارای شکل‌های مختلفی است. این باکس‌ها معمولا دارای محلی مخفی برای قرار دادن هدیه هستند و در ظاهر آن‌ها تنها گل‌ها دیده می‌شود. حتی در بعضی موارد همه‌چیز مثل یک جعبه ساده به نظر می‌رسد و شخص پس از باز کردن با سبد گل و هدیه مخفی در آن جعبه به شدت سورپرایز می‌شود. یکی از انواع باکس‌های گل باکس‌های کشویی هستند. در این جعبه‌ها در زیر محفظه قرارگیری گل‌ها یک کشوی کوچک در نظر گرفته شده که شما می‌توانید هدیه خود را در داخل آن قرار دهید.

 

جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023 جدیدترین دیزاین باکس سوپرایز 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات