مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 | مدل مانتو خفاشی استین دار

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو خفاشی استین مچی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو خفاشی استین مچی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگرچه که ست کردن و داشتن استایلی زیبا با شلوار راسته زنانه نسبت به نوع اسکینی و جذب اندکی سخت‌تر است ولی باید بگوییم که اصلا جای نگران نیست. شلوار جین راسته در دسته شلوارهای جین کلاسیک طبقه‌ بندی می‌ شود. در نتیجه این نوع شلوار تقریبا برای همه افراد مناسب است، زیرا نسبت به شلوار اسکینی فرم بدن را کمتر نشان می‌ دهد. شلوار راسته مخصوصا برای افرادی که فرم بدن گلابی شکل یا مثلث معکوس دارند مناسب می‌ باشد، چرا که در قسمت پایین پا عریض‌تر بوده و باعث می‌ شود که فرم بدنی این افراد متعادل‌ تر به نظر برسد. در نتیجه با هر فرم بدنی ای که دارید می توانید این شلوار را با مانتو خفاشی خود ست کنید، فقط دقت کنید تا قد شلوارتان بالای مچ پای شما قرار بگیرد.

جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023

جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی ۲۰۲۳

مانتوها یکی از مهم ترین پوشش ها در بین خانم های ایرانی است و در هنگام خرید همه خانم ها در انتخاب مدل مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج می دهند و همیشه ترجیح می دهند با جدیدترین مدل مانتوها در هر مکانی ظاهر شوند.
مانتو خفاشی یکی از مانتوهایی است که در سال های اخیر به یکی از ترندهای جذاب فصل تابستان و بهار تبدیل شده است. جالب است که بدانید این مدل مانتو برای همه افراد با هر ویژگی فیزیکی ای مناسب نیست بلکه می توان گفت برای بعضی افراد می تواند گزینه مناسبی باشد، برای مثال معمولا مدل مانتو خفاشی برای افراد کوتاه قد توصیه نمی‌ شود، اما برای کسانی که بالاتنه و بازوهای درشتی دارند یک انتخاب عالی به شمار می‌ رود. مانتو خفاشی با شلوار بگ یا دمپا استایل بی نظیر و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. فراموش نکنید که مانتو خفاشی به علت شیکی و زیبایی ذاتی خود به هیچ عنوان از چرخه‌ مد کنار نمی‌ رود و از آنجایی که این ویژگی شامل شلوار دمپا هم می باشد با خیال راحت می توانید آن ها را با یکدیگر ست کنید.

 

جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023 جدیدترین مدل مانتو خفاشی استین مچی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات