واکنش ها به ویدیوی جنجالی رامبد جوان برای رژیم لاغری + عکس

0

خبرینا | رامبد جوان مجری و بازیگر، به تازگی ویدیوی جنجالی تبلیغاتی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده که در آن یک توصیه برای مقابله با گرانی اجناس خوراکی به مردم کرده و آن هم گرفتن رژیم لاغری است!

ویدیوی رامبد جوان: مواد غذایی گران است؟ رژیم بگیرید!

ماجرای ویدیوی جنجالی رامبد جوان و توصیه رژیم لاغری

در همین رابطه کانال چند ثانیه نوشته : رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون و مجری برنامه خندوانه در اینستاگرامش ویدیویی تبلیغاتی برای رژیم‌های لاغری منتشر کرده است که در آن به گرانی‌های اخیر اشاره می‌کند و از مردم می‌خواهد به خورد و خوراک خود توجه کنند و با هزینه اندک و بدون نیاز به باشگاه و رفت و آمد، رژیم سالم غذایی بگیرند.

عکسی از ویدیوی جنجالی رامبد جوان که در آن مردم را به رژیم گرفتن دعوت می کند!

واکنش ها به ویدیوی جنجالی رژیم لاغری رامبد جوان

این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر با انتقادات زیاد کاربران روبه‌رو شده است. برخی کاربران جوان را به “کاسبی” از “فقر” مردم متهم کرده‌اند.

برخی این کلیپ رامبد جوان را با اظهارات جنجالی بهاره رهنما مقایسه کرده ان و آن را «مشمئز» کننده دانسته‌اند. در زیر بخشی از واکنش ها به ویدیوی رامبد جوان و توصیه به رژیم لاغری را با هم می خوانیم:

مریم مقدم نوشته:
رامبد جوان: ای وای چقدر همه چی گرون شده، چرا همچی شده؟ خب بیا حالا که مواد غذایی گرون شده رژیم بگیر لاغر شو… بیا رژیمی که من بهت می‌گم بگیر

-از فقر و رنج مردم هم پول درمی‌آره رامبد جوان

کاربر احسان نادرپور با انتشار ویدیوی رامبد جوان نوشته:
اول گفتم عه رامبد جوان هم بالاخره به یه اتفاق تو جامعه واکنش نشون داد
بعد دیدم نه… گویا بناست از فقر و درد مردم هم کاسبی کنه!
“وای چقدر همه چی گرون شده! پس بیاید تو کمپین کوفت ما شرکت کنید”

عکس: رامبد جوان و نگار جواهریان در رستوران و سینی پر از…

مهدی نوشته:
اگر گرسنه ای و مواد غذایی خیلی گرون شده، رژیم بگیر!
#رامبد_جوان

مهدی خرم دل نوشته:
«معمولاَ»ت ناسب اندام نسبت معناداری با درآمد دارد.رژیم غذایی باکیفیت با ماهی، میگو، آجیل و…از توان اکثر مردم خارج است. یکی از بهترین رژیم‌های بدون عضله سوزی هم رژیم کتوژنیک است که با هزینه‌های الان از حقوق بسیاری از مردم بیشتر هزینه دارد.ف هم اینها برای یکی مثل رامبد جوان دشوار نیست!

معصومه ناصری نیز در رابطه با ویدیوی رامبد جوان رژیم لاغری نوشته:
وقتی کوچک‌ترین درک و حسی از فقر نداری نتیجه‌اش می‌شه این پیشنهاد که بیایید رژیم بگیرید. #بی‌دردی

هنوز رامبد جوان به موضوع انتشار ویدیوی تبلیغاتی کمپین توصیه رژیم لاغری به مردم واکنشی نشان نداده اما به نظر می رسد بعد از بالاگرفتن انتقاد مردم، ویدیو را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرده است!

نظرات