نامزد آریانا گرانده جدیدترین دوست پسر کیم کارداشیان! + عکس

0

خبرینا | چند ماهی است که از خبر طلاق کیم کارداشیان سلبریتی معروف آمریکایی از همسرش کانیه وست خواننده رپ که در زمان خودش سر تیتر اخبار تمامی رسانه های دنیا شده بود می گذرد اما حالا بعد از گذشت چند ماه به نظر می رسد کیم دوست دارد که از تنهایی درآید!

جدیدترین دوست پسر کیم کارداشیان نامزد سابق آریانا گرانده است؟

دوستی کیم کارداشیان با نامزد سابق آریا گرانده؟

به گزارش خبرینا ؛ آخر هفته ای که گذشت، کیم کارداشیان با خواهرش کورتنی و دوست پسرش تراویس بارکر و همراهشان پیت دیویدسون که استند آپ کمدین معروف آمریکایی است، در پارک Knott’s Scary Farm حضور پیدا کردند که این اتفاق خالی از حاشیه نبود.

پاپاراتزیای حاضر در صحنه عکسی از کیم کارداشیان و پیت دیویدسون زمانی که سوار بر روی یک ترن هوایی بودند گرفتند که در آن عکس این دو دست یک دیگر را گرفته اند!

عکس: کیم کارداشیان و پیت دیویدسون دست در دست هم!/people

همین عکس کافی بود تا کیم کارداشیان به ترند شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شود و شایعات مربوط به دوستی او با پیت دیویدسون که پیشتر به علت نامزدی اش با آریانا گرانده خواننده معروف بر سر تیتر اخبار بود منتشر شود.

آنها فقط دو دوست معمولی هستند!

اما یک منبع نزدیک به کارداشیان ها به مجله People گفته است: آنها دو دوست معمولی هستند که هر از چندگاهی به هم وصل می شوند و معاشرت می کنند!

عکس: کیم کارداشیان و پیت دیویدسون سوار بر ترن هوایی/ people

البته ناگفته نماند که عکس دست در دست کیم و پیت به این علت باعث واکنش شد که آنها در هفته های اخیر در یک صحنه کمدی موزیکال در برنامه Saturday Night Live یک دیگر را بوسیدند و اتفاقا آن صحنه هم باعث جنجال فراوان شد.

عکس: کیم کارداشیان و پیت دیویدسون در حال بوسیدن یکدیگر / Saturday Night Live

بیوگرافی کوتاه از پیت دیویدسون

پیت دیویدسون Pete Davidson که ۲۷ سال سن دارد استندآپ کمدین اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. پیت جوانترین بازیگر کنونی ساتردی نایت لایو است.

در ۲۰ ژوئن ۲۰۱۸ دیویدسون تایید کرد که با آریانا گرانده نامزد کرده‌ است اما این وصلت ماندگار نبود و آنها در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۸ از زندگی مشترک منصرف و از یکدیگر جدا شدند.

عکس: آریانا گرانده و پیت دیویدسون

بیوگرافی کوتاه کیم کارداشیان

کیم کارداشیان وست Kim Kardashian West متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ با ۴۱ سال سن مشهور به کیم کارداشیان؛ مدل، شخصیت تلویزیونی واقع‌نما ،بازرگان و بازیگر اهل آمریکا است.

کیم کارداشیان بعد از ۶ سال زندگی مشترک با همسرش کانیه وست که حاصل این ازدواج ۴ فرزند بود تصمیم به جدایی گرفت. او در حال طی کردن مراحل جدایی اش از این رپر معروف آمریکایی است.

نظرات